Kategorie usług
 
Menu

Prospecting, Cold Caling i Social Selling - Nowoczesne Metody Pozyskiwania Klientów [FORMA ZDALNA]


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/09/13873/553712
Cena netto 360,00 zł Cena brutto 360,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 6
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-15 Termin zakończenia usługi 2020-04-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-09 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-14
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Mariusz Tomaszewski MTConsulting
Osoba do kontaktu Małgorzata Heinrich Telefon 883 329 608
E-mail biuro@mtc.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest podniesienie kompetencji w zakresie pozyskiwania nowych klientów za pomocą nowoczesnych metod takich jak: prospecting, social selling czy cold calling. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się / nauczysz się: • Czym jest prospecting, cold calling, social selling i networking? • Jak określić swoją grupę docelową i idealnego klienta? • Czym jest CLV i jak je zwiększyć? • Gdzie i jak szukać klientów? • Jak wykorzystać social media do pozyskiwania klientów? • Jak rozpoczynać rozmowę przez telefon, w social media, przez email i na spotkaniach networkingowych? • Jak generować polecenia od klientów? • Jak budować wizerunek profesjonalisty w działaniach prospectingowych • Jak planować działania, których celem jest pozyskiwanie nowych klientów • Jak tworzyć treści przyciągające uwagę i pozyskujące klientów?
Drukuj do PDF