Kategorie usług
 
Menu

Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników-forma zdalna


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/08/50129/553603
Cena netto 1 700,00 zł Cena brutto 1 700,00 zł
Cena netto za godzinę 212,50 zł Cena brutto za godzinę 212,50
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-15 Termin zakończenia usługi 2020-04-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-08 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-14
Maksymalna liczba uczestników 2
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Fundacja Rozwoju Inteligentnych Specjalizacji
Osoba do kontaktu Sylwia Tyszuk Telefon 736749420
E-mail tyszuk@bosfundacja.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowym jest zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie budowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników. Szkolenie skierowane jest do pracowników bezpośrednio lub pośrednio odpowiedzialnych za rekrutowanie i zarządzanie pracownikami. Szkolenie będzie trwało 8 godzin. Poziom nabytej wiedzy zostanie zmierzony za pomocą testu przeprowadzonego na początku i na końcu szkolenia. Podniesienie kompetencji pracowników pozwoli na zastosowanie działań i narzędzi mających wpływ na zwiększenie motywacji pracowników do pracy, ich zaangażowania a co za tym idzie również efektywności. Zwiększenie efektywności pracowników wpłynie na zwiększenie jakości świadczonej pracy a tym samym na poprawę sytuacji organizacyjnej oraz finansowej pracowników.
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym jest zwiększenie kompetencji pracowników w zakresie budowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników. Uczestnicy nauczą się jaki wpływ na zaangażowanie pracownika ma jego satysfakcja z pracy. Poznają cechy osobowościowe najczęściej wyróżniające osoby zaangażowane w pracę. Nauczą się identyfikować zaangażowanych pracowników na podstawie ich zachowań. Poznają praktyczne narzędzia służące do oceny zaangażowania oraz zadowolenia z pracy i będą potrafili wykorzystać je w praktyce. Dowiedzą się jakie narzędzia i obszary odpowiedzialności menadżera mogą być wykorzystane w budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników w codziennej pracy. Zdobędą praktyczną wiedze z zakresu prowadzenia rozmów menadżerskich zarówno na temat codziennych obowiązków, jak również na temat sytuacji problematycznych oraz nagradzania.
Drukuj do PDF