Kategorie usług
 
Menu

Reklamacje i obsługa trudnego klienta - szkolenie zamknięte (dla firm) - termin do ustalenia


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/08/10142/553535
Cena netto 1 200,00 zł Cena brutto 1 476,00 zł
Cena netto za godzinę 75,00 zł Cena brutto za godzinę 92,25
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-10-21 Termin zakończenia usługi 2020-10-22
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-09 Termin zakończenia rekrutacji 2020-10-13
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Zielińska Telefon +48 22 250 22 82
E-mail info@hillway.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Po szkoleniu nastąpi zwiększenie umiejętności: -uczestnicy będą mieli świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy - będą bardziej zmotywowani do pracy związanej z obsługą reklamacji - będą wiedzieć jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji - będą wiedzieć jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne - będą wiedzieć jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne - będą wiedzieć jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie klienta poprzez dystans emocjonalny - będą wiedzieć jak skutecznie prowadzić rozmowy w warunkach nietypowych


Drukuj do PDF