Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie zespołem call center - SZKOLENIE ZAMKNIĘTE (dla firm), termin do ustalenia


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/08/10142/553511
Cena netto 1 500,00 zł Cena brutto 1 845,00 zł
Cena netto za godzinę 93,75 zł Cena brutto za godzinę 115,31
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-10-15 Termin zakończenia usługi 2020-10-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-09 Termin zakończenia rekrutacji 2020-10-09
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Zielińska Telefon +48 22 250 22 82
E-mail info@hillway.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Po szkoleniu nastąpi zwiększenie umiejętności: - uczestnicy ukształtują postawę managerskiej kadry kierowniczej - będą wiedzieć jak budować świadomość roli szefa, - będą wiedzieć jak rozwinąć odpowiedzialność za indywidualne wyniki pracowników - będą wiedzieć jak budować efektywne zespoły - nabędą umiejętności związane z efektywną komunikacją oraz ukształtowanie postawy nastawionej na współpracę i wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy członkami zespołu.


Drukuj do PDF