Kategorie usług
 
Menu

Efektywność działu handlowego - praktyczny program rozwoju moduł "ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ" *forma zdalna*


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/07/12327/552921
Cena netto 3 100,00 zł Cena brutto 3 100,00 zł
Cena netto za godzinę 258,33 zł Cena brutto za godzinę 258,33
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-15 Termin zakończenia usługi 2020-06-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-07 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-15
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu AKAT Usługi Doradcze Tomasz Kurek
Osoba do kontaktu Anna Wysoczańska Telefon 793489003
E-mail a.wysoczanska@akatconsulting.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest: * na poziomie wiedzy: - poznanie etapów sprzedaży i tego jak powinny być zarządzane, optymalizowanie, - poznanie technik motywacyjnych, - poznanie zasad skutecznej komunikacji w zespole sprzedażowym, - poznanie zasad analizy zysków i efektywności sprzedaży. * na poziomie umiejętności: - budowanie większej sprzedaży, - umiejętność motywowania handlowców, - delegowanie zadań, - umiejętność skutecznej komunikacji, w tym zwrotnej, - umiejętność identyfikacji i eliminacji działań nieefektywnych biznesowo, - umiejętność dokonywania analizy kosztowej/produktowej/ efektywności sprzedaży *na poziomie postaw: - zaagnażowanie, odpowiedzialność, rzetelność,


Drukuj do PDF