Kategorie usług
 
Menu

Efektywna praca zdalna - interaktywne szkolenie on-line (forma zdalna)


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/04/01/5061/550901
Cena netto 590,00 zł Cena brutto 590,00 zł
Cena netto za godzinę 84,29 zł Cena brutto za godzinę 84,29
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2020-05-26 Termin zakończenia usługi 2020-05-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-04-01 Termin zakończenia rekrutacji 2020-05-20
Maksymalna liczba uczestników 8
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu AVENHANSEN Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Maria Kaczmarczyk Telefon 515212451
E-mail mkaczmarczyk@avenhansen.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest umiejętne zorganizowanie pracy zdalnej oraz poprawienie jej efektywności. Nabyte przez uczestników wiedza i umiejętności wpłyną na efektywność ich pracy i pozwolą na wzmocnienie profesjonalnego wizerunku firmy. WIEDZA: Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat: sposobów wypracowania nawyków, elementów organizacji pracy zdalnej, rozpraszaczy - złodziei czasu, metod samodyscypliny i work life balance, metod radzenia sobie ze stresem. UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnicy rozwiną umiejętności dotyczące: komunikacji z szefem i zespołem podczas pracy zdalnej, radzenia sobie z lękiem i stresem, planowania i organizowania czasu pracy. KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnicy uskutecznią komunikację w zespole. Dzięki szkoleniu wzrośnie motywacja i proaktywna postawa Uczestników w realizacji codziennych zadań. Zdobyta wiedza i umiejętności zwiększą efektywność osobistą.
Drukuj do PDF