Kategorie usług
 
Menu

Komunikacja Kryzysowa Marki - Komunikacja Wewnętrzna i Zewnętrzna [FORMA ZDALNA]


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/03/31/13873/550418
Cena netto 360,00 zł Cena brutto 360,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 6
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-08 Termin zakończenia usługi 2020-04-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-03-31 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-07
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Mariusz Tomaszewski MTConsulting
Osoba do kontaktu Małgorzata Heinrich Telefon 883 329 608
E-mail biuro@mtc.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie sprawnej komunikacji kryzysowej marki (w sytuacjach trudnych)- do pracowników i na zewnątrz organizacji. Dzięki udziałowi w szkoleniu online dowiesz się / nauczysz się: • Czym jest komunikacja kryzysowa i czym różni się od standardowej komunikacji? • Jak zarządzać informacjami w kryzysie i jak komunikować się wewnątrz firmy? • Jak komunikować się w sytuacji kryzysu w social media? • Zasad skutecznej komunikacji kryzysowej • Skutecznych sposobów przekazywania informacji (osobiście i za pomocą środków elektronicznych) • Jaka jest rola menadżera w kryzysowej sytuacji • Jak budować Employer Branding pracodawcy w trudnej sytuacji • Jak skutecznie zarządzać wizerunkiem firmy w czasie kryzysu • Jak komunikować się z pracownikami pracującymi zdalnie, kiedy panuje koronawirus COVID-19
Drukuj do PDF