Sprzedaż i obsługa pacjenta w placówce medycznej
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Sprzedaż i obsługa pacjenta w placówce medycznej
Numer usługi 2017/04/28/11943/54302
1 353,00 PLN
brutto
1 100,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-04-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- przekazanie kompendium wiedzy i narzędzi z zakresu skutecznej sprzedaży usług medycznych,- wypracowanie scenariuszy obsługi pacjenta w placówce,
- skuteczna rozmowa z pacjentem- zróżnicowanie pacjentów pod względem m.in. wieku,
- unikanie błędów podczas rozmowy z pacjentem,
- ukierunkowanie rozmowy z pacjentem celem zapisu na wizytę w placówce (uwzględnienie empatii),
- aktualizacja/ odświeżenie wiedzy,
- wyrównanie wiedzy wśród uczestników szkolenia,
- wykorzystanie potencjału pracowników.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
I.Poznaj swój target.
Klient czy pacjent – specyfika grupy docelowej.
- pacjent to też klient – zmiana nastawienia do obsługi
- prosprzedażowe nastawienie obsługi
II.Dobrze zmarketowana usługa jako podstawa skutecznej sprzedaży.
Czym jest sprzedaży usług medycznych?
Tworzenie efektywnych pakietów usług.
- w jaki sposób pakietować usługi?
- dlaczego pakiety usług się lepiej sprzedają?
III. Skuteczna obsługa pacjenta.
Obsługa pacjenta
- skuteczna i asertywna komunikacja z pacjentem
- aktywne słuchanie
- sytuacje trudne i niespodziewane w obsłudze – jak sobie z nimi radzić
- zasady budowanie dobrego kontaktu z pacjentem na poziomie emocjonalnym i merytorycznym
- utrwalenie standardów obsługi pacjenta obowiązujących w placówce – praca na scenariuszach
Sprzedaż usług medycznych.
Techniki skutecznej sprzedaży usług medycznych.
- potrzeby pacjentów – typowe potrzeby grupy docelowej i jakie elementy oferty im odpowiadają
- w jaki sposób zaspokoić potrzeby klienta
- typologia pacjentów – jak się komunikować z poszczególnymi typami
- język korzyści jako jeden ze skuteczniejszych sposobów na sprzedaż
- typowe zastrzeżenia pacjentów – jak reagować i odpowiadać na nie
- umiejętne dosprzedawanie usług (techniki) – najszybsze zwiększenie sprzedaży
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 353,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Mikołaja Kopernika 30/
Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Plachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532