Obsługa trudnego pasażera
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Obsługa trudnego pasażera
Numer usługi 2017/04/27/11943/54172
1 107,00 PLN
brutto
900,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-04-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- wypracowanie i przećwiczenie uprzejmych zwrotów do pasażerów,- wzmocnienie uprzejmych zachowań względem pasażerów,
- wzmocnienie umiejętności komunikacji z trudnym pasażerem,
- zaktualizowanie zasad obsługi pasażera,
- poznanie technik radzenia sobie w sytuacjach trudnych i stresujących.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Reguły profesjonalnej obsługi Pasażera:
- diagnoza słabych i mocnych stron obsługi klienta,
- elementy wzorcowej obsługi pasażera,
- istota zwrotów grzecznościowych stosowanych wobec pasażera,
- budowanie pozytywnych relacji jako klucz do sukcesu w obsłudze pasażera,
- rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w kontakcie z pasażerem,
- aktywne słuchanie i skutecznie mówienie,
- wskazanie i uświadomienie wpływu zachowania pracowników na pasażera.
Analiza potrzeb Pasażerów- warsztat:
- typologia klientów, sposoby postępowania z różnymi pasażerami ze szczególnym uwzględnieniem pasażera trudnego,
- sposoby odkrywania i zaspokajania potrzeb pasażerów.
Techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontaktach z Pasażerami, asertywność w kontakcie z Pasażerem trudnym:
- źródła powstania trudnych sytuacji,
- rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych,
- rozpoznawanie i radzenie sobie z manipulacjami pasażerów,
- asertywne techniki radzenia sobie z pasażerem,
- emocje i stres w sytuacjach trudnych – jak sobie z nimi radzić?
Procedury i standardy w zakresie obsługi Pasażera- client code:
- zaktualizowanie standardów profesjonalnej obsługi Klienta- projekt.
Dress-code.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Mikołaja Kopernika 30/
Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Plachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532