Profesjonalna obsługa oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z obsługą Klienta
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Profesjonalna obsługa oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z obsługą Klienta
Numer usługi 2017/04/27/11943/54166
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-04-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Poznanie metod i sposobów budowania profesjonalnej relacji z Klientem.- Zmiana spojrzenia na obsługę klienta w firmie – dążenie do osiągnięcia nastawienia pro-klienckiego (idea client first).
- Zrozumienie znaczenia odpowiedniego sposobu prowadzenia rozmowy z Klientem dla wizerunku całej firmy (pracownicy wizytówką firmy).
- Wypracowanie standardów obsługi Klienta.
- Poznanie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych związanych z obsługą Klienta.
- Podniesienie umiejętności radzenia sobie ze stresem i emocjami, w taki sposób by nie wpływały one negatywnie na relacje z klientami i współpracownikami – bariera ochronna.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
Świadome budowanie relacji z Klientem.
- na czym polega efektywna i profesjonalna obsługa Klienta,
- czy moje talenty wspierają proces budowania relacji i profesjonalnej obsługi Klienta?
- jak moje słabe strony zaburzają pozytywny wizerunek firmy w oczach Klienta?
- w jakiej sytuacji zostałem profesjonalnie obsłużony tak, że pamiętam to do dziś?
- w jaki sposób modulować głosem, by budować a nie burzyć relację z Klientem?
- moje dotychczasowe doświadczenia w obsłudze Klienta.
Nastawienie pro-klienckie – nowe spojrzenie na obsługę Klienta.
- co przeszkadza w efektywnej obsłudze Klienta- diagnoza aktualnej sytuacji w firmie,
- nowe pomysły na profesjonalne podejście do Klienta w firmie – wstęp do wypracowania standardów obsługi Klienta.
Trudności związane z obsługą Klienta oraz sposoby radzenia sobie z nimi.
- jak rozmawiać z niezadowolonym Klientem,
- jak mój sposób prowadzenia rozmowy z Klientem wpływa na wizerunek firmy – zmiana świadomości pracowników,
- czego Klient oczekuje ode mnie- optyka profesjonalnej relacji i rozwiązania problemu zgłoszonego przez Klienta.
Emocje i stres – jak sobie z nimi radzić.
- moje emocje, które Klient słyszy przez telefon i dostrzega w mailu,
- moje osobiste problemy a praca zawodowa- jak nie przenosić emocji i problemów z życia osobistego na pracę i odwrotnie,
- zarządzanie własnymi emocjami- metody pomagające się uspokoić w nieoczekiwanych, pełnych emocji sytuacjach.
Praktyczne zastosowanie wiedzy dotyczącej nastawienia pro-klienckiego w firmie.
- symulacje rozmów z Klientami firmy,
- scenki z pracy biura sprzedaży/ obsługi klienta.
Wypracowanie i spisanie standardów obsługi Klienta – warsztat.
Podsumowanie.
- jakie dostrzegasz korzyści z udziału w warsztatach?
- jaką zmianę z warsztatów wprowadzisz do codziennej pracy?
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Mikołaja Kopernika 30/
Warszawa
woj. mazowieckie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532