Kategorie usług
 
Menu

Psychologia sprzedaży w obsłudze klienta EKO - trzy kroki do zadowolenia klienta


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/03/04/25446/538821
Cena netto 1 090,00 zł Cena brutto 1 340,70 zł
Cena netto za godzinę 155,71 zł Cena brutto za godzinę 191,53
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2020-12-17 Termin zakończenia usługi 2020-12-17
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-03-04 Termin zakończenia rekrutacji 2020-12-16
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Wioleta Szczubełek V Financial Conferences VFCreative
Osoba do kontaktu Katarzyna Pędzich Telefon 534 255 801
E-mail kpedzich@vfconferences.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ: Jak skutecznie aktywizować sprzedaż Jak dopasowywać komunikaty do odbiorcy Jak rozpoznawać motywy zakupowe klientów


Drukuj do PDF