Kategorie usług
 
Menu

Skuteczny marketing w sprzedaży.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/27/28950/536867
Cena netto 3 022,00 zł Cena brutto 3 022,00 zł
Cena netto za godzinę 188,88 zł Cena brutto za godzinę 188,88
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-25 Termin zakończenia usługi 2020-04-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-28 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-24
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EGIDA Ubezpieczenia Daniel Kamiński
Osoba do kontaktu Michał Gumowski Telefon 668360878
E-mail michal@egidafinanse.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie z różnymi modelami marketingu służącemu promocji marki firmy oraz samego sprzedawcy. Uczestnicy poznają formy promocji oraz budowania pozytywnego wizerunki przedsiębiorstwa w oparciu o najskuteczniejsze formy marketingu WIEDZA Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie inwestować środki finansowe oraz czas w taką promocję, która przynosi największe korzyści i jest najbardziej efektywna. Nabyta wiedza pozwoli nie tylko zaplanować akcję marketingową, nauczymy się również jak kontrolować poszczególne etapy pracy i jak wyciągać wnioski ze zdobytego doświadczenia. UMIEJĘTNOŚCI Uczestnicy szkolenia poznają formy marketingu i rodzaje marketingu, dowiedzą się jaki typ działań jest najskuteczniejszy przy ich profilu działalności. Dowiedzą się również jak zaplanować akcję marketingową oraz kontrolować jej etapy i wyciągać konstruktywne wnioski. Uczestnik szkolenia będzie potrafił zorganizować działania promocyjne swojej firmy w kierunku, który przyniesie największe korzyści. Będzie wiedział jak ocenić skuteczność akcji i dostosować się do powstałych zmiennych rynkowych. Nabyta wiedza pozwoli prowadzić skuteczne akcje marketingowe przy zminimalizowaniu nakładów finansowych KOMPETENCJE SPOŁECZNE Uczestnik nabędzie umiejętność pracy z Klientem poprzez budowę marki przedsiębiorstwa, dowie się jak wykorzystywać logo swojego przedsiębiorstwa do budowania zaufania wśród potencjalnych nabywców.


Drukuj do PDF