Kategorie usług
 
Menu

Skuteczne metody pozyskiwania i utrzymania nowych Klientów oraz cross selling i up selling.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/27/28950/536863
Cena netto 3 025,00 zł Cena brutto 3 025,00 zł
Cena netto za godzinę 189,06 zł Cena brutto za godzinę 189,06
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-25 Termin zakończenia usługi 2020-04-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-28 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-26
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EGIDA Ubezpieczenia Daniel Kamiński
Osoba do kontaktu Michał Gumowski Telefon 668360878
E-mail michal@egidafinanse.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznego pozyskania Klienta nowego. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób określić profil poszukiwanego Klienta tak, aby zminimalizować nakład pracy, a osiągnąć jak najlepsze wyniki. Szkolenie ma na celu umożliwić nabycie umiejętności obsługi zdobytej bazy kontaktów, omówimy zasady maksymalnego wysycenia posiadanych zasobów, co ma skutkować zwiększeniem poziomu sprzedaży WIEDZA Uczestnicy nauczą się jak przygotować się do pierwszego kontaktu z Klientem, aby okazał się skuteczny, a następnie jakie podjąć czynności, aby zdobyć lojalność Klienta. Podczas szkolenia zostanie położony nacisk na poznanie metody cross sellingi i up sellingu jako skutecznych technik do zwiększenia poziomu sprzedaży przy pomocy posiadanych zasobów UMIEJĘTNOŚCI Uczestnicy szkolenia poznają metody na określenie profilu preferowanego Klienta oraz dowiedzą, jak się przygotować do pierwszego kontaktu. Poznają metody, jak osiągnąć maksymalne wyniki przy pracy na pozyskanej bazie Klientów. Dowiedzą się, jak utrzymać długotrwałą współpracę oraz poznają wartość metody cross sellingu i up sellingu. Uczestnik szkolenia będzie potrafił zbudować trwała bazę Klientów, nabyte umiejętności pozwolą mu na maksymalne wykorzystanie potencjału bazy kontaktów, dzięki czemu zwiększy stabilność swojej pracy. KOMPETENCJE SPOŁECZNE Uczestnicy nabędą umiejętność pracy z Klientem w taki sposób, aby przy minimalnym nakładzie pracy osiągać wyższe wyniki sprzedaży, Nauczą się przy kontaktach z Klientami dostrzegać szanse na rozbudowanie swojej sieci kontaktów.
Drukuj do PDF