Kategorie usług
 
Menu

APK czyli analiza potrzeb Klientów


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/27/28950/536858
Cena netto 3 010,00 zł Cena brutto 3 010,00 zł
Cena netto za godzinę 188,13 zł Cena brutto za godzinę 188,13
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-18 Termin zakończenia usługi 2020-04-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-28 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-17
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu EGIDA Ubezpieczenia Daniel Kamiński
Osoba do kontaktu Michał Gumowski Telefon 668360878
E-mail michal@egidafinanse.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z pojęciem analizy potrzeb Klienta, uświadomienie jak istotna jest w procesie sprzedaży oraz jakie ma przełożenie na finalizację oferty oraz dalsze kontakty z Klientami. Uczestnicy dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom skuteczniej będą prowadzić rozmowę handlową, zwiększając szansę sprzedaży i poziom obsługi. WIEDZA Uczestnicy szkolenia poznają pojęcie i zasadność analizy potrzeb Klienta poznają również techniki prowadzenia skutecznej analizy potrzeb Klienta, dowiedzą się jak stosować pytania otwarte i zamknięte wspierające proces. Omówione zostanie jak aktywnie słuchać i wykorzystać zdobytą wiedzę do szybszej finalizacji kontraktu UMIEJĘTNOŚCI Uczestnik szkolenia będzie potrafił przeprowadzić APK podczas rozmów handlowych, będzie wiedział jak wykorzystać zdobytą wiedzę do zadawania właściwych pytań otwartych i zamkniętych oraz jak dzięki aktywnemu słuchaniu rozmówcy doprowadzić do skutecznej finalizacji kontraktu z zachowaniem obopólnych korzyści. KOMPETENCJE SPOŁECZNE Uczestnik nabędzie umiejętność pracy z Klientem w taki sposób, aby dzięki dostosowaniu swojego stylu rozmowy i ocenie drugiej osoby zwiększyć szansę na osiągnięcie zakładanych celów.
Drukuj do PDF