Kategorie usług
 
Menu

Media Społecznościowe. Jak w nich działać emocjonalnie i rentownie.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/27/39980/536747
Cena netto 2 800,00 zł Cena brutto 2 800,00 zł
Cena netto za godzinę 311,11 zł Cena brutto za godzinę 311,11
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 9
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-19 Termin zakończenia usługi 2020-04-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-03-14 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-19
Maksymalna liczba uczestników 25
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Inne
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Biznes Marketing Consulting Group SP. Z O.O
Osoba do kontaktu Daniel Mariusz Brzozowski Telefon +48794936733
E-mail gabriel@bmcg.com.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy z tematów funkcjonowania i wykorzystania Mediów Społecznościowych w działaniach firmy. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat technicznych aspektów takich portali jak Facebook i Instagram TikTok. Nauczą się kreować i edytować w miarę potrzeb reklamy sponsorowane. Dowiedzą się jak optymalizować koszty oraz dobierać grupy docelowe. Poznają zagadnienia wpływające na zasięgi i klikalność postów. Nauczą się tworzyć kontent przyjazny użytkownikom i za jego pomocą zwiększać przychody firmy. Celem szkolenia jest też nauczenie uczestników tworzenia formatów video i wykorzystanie transmisji online. Uczestnik dowie się jak tworzyć wideo od podstaw do zaawansowanych technik. Nauczy się optymalizować kampanie poprzez wykorzystanie formatu video. Zacznie tworzyć rozpoznawalność marki regionalnie jak i w zasięgu krajowy. Dowie się o narzędziach zewnętrznych wspomagających działania w Social Mediach i nauczy się je wykorzystywać w efektywny sposób. Dowie się też jak za pomocą swojego wizerunku zwiększyć rozpoznawalność firmy, jak wspomóc sprzedaż, zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów. Pozna techniki radzenia sobie ze stresem w wystąpieniach publicznych i nauczy się autoprezentacji jako narzędzia wspomagającego wzrost firmy.


Drukuj do PDF