Excel dla początkujących
Excel dla początkujących
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy biurowi – księgowość, kary i HR, analitycy
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Na poziomie wiedzy:- Zapoznanie się z pojęciami i środowiskiem programu Microsoft Excel
Na poziomie umiejętności:
- Nabycie umiejętności tworzenia dokumentów w arkuszu kalkulacyjnym wraz z wprowadzaniem, edytowaniem oraz formatowaniem danych i tabel oraz użyciem podstawowych formuł
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia umiejętności tworzenia dokumentów w arkuszu kalkulacyjnym wraz z wprowadzaniem, edytowaniem oraz formatowaniem danych i tabel oraz użyciem podstawowych formuł | Kryteria weryfikacji Zapoznanie się z pojęciami i środowiskiem programu Microsoft Excel | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. Zapoznanie z pojęciami i środowiskiem programu Microsoft Excel, elementy okna programu Microsoft Excel, zapisywanie pliku poruszanie się w arkuszu i w zeszycie.
2. Podstawowe operacje na danych, wprowadzanie i edytowanie danych tekstowych i liczbowych kopiowanie i przenoszenie danych.
3. Formatowanie liczbowe, walutowe, procentowe, tekstowe wbudowane style komórek obramowanie i cieniowanie komórek, zmiana koloru i położenia tekstu, wbudowane style tabel.
Dzień 2
4. Formuły i funkcje w programie Microsoft Excel budowanie i edycja formuł, autowypełnianie i kopiowanie formuł, wykorzystanie podstawowych funkcji Microsoft Excel.
5. Drukowanie, obszar wydruku, standardowe nagłówki i stopki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Maciej Gawlik | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Maciej Gawlik | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto193,73 PLN
- Koszt osobogodziny netto157,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Gawlik
2001 Ukończenie studiów magisterskich z zarządzania finansowami
2001 – 2004 praca na uczelni AE Wrocław (w ramach studiów doktoranckich)
2004 – 2007 praca eurobank na stanowiskach specjalistycznych (analityk sprzedaży, analityk produktów, analityk finansowy, kontroler finansowy)
2007-2011 praca Santander Consumer Bank na stanowiskach menadżerskich (kierownik działu informacji zarządczej),
2011-2014 własna firma (Sonarmind Sp. z o.o.) innowacyjna platforma internetowa Business Intelligence dla MŚP
2014-2015 menadżer operacyjny (Topyfi Sp. z o.o.) innowacyjna platforma IoT dla retail do monitorowania zachowań klientów w sklepach
2016-2017 własna firma IT (Ringo Solutions Sp. z o.o.)
Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu :
Studia magisterskie – Zarządzanie finansami
Studia podyplomowe – Rachunkowość
Studia doktoranckie – Bankowość
Doktorat – Analiza ekonometryczna w bankowości
Prowadzenie szkoleń, m.im dla
- Santander Consumer Bank
- Urzędy gmin południowo-wschodniej Małopolski (Łącko, Bobowa, Ropa, Sękowa, Łużna)
- Gerresheimer Bolesławiec
- Credit Suisse
- Eurobank
- Viessmann
- Amazon
- Plastic Omnium
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń praktycznych.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)