Efektywny proces rekrutacyjny w organizacji.
Efektywny proces rekrutacyjny w organizacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zarządzający, menedżerowie, pracownicy HR odpowiedzialni za proces rekrutacji w organizacji.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wiedzapoznanie narzędzi, technik, metod: selekcji CV, kandydatów, psychologicznych aspektów prowadzenia rozmów rekrutacyjnych oraz zagadnień prawnych, związanych z rekrutacją
Umiejętności:
umiejętności z zakresu:
• Selekcji CV
• Prowadzenia wywiadów kompetencyjnych z kandydatami
• Weryfikacji kompetencji zawodowych vs. deklaracje kandydatów.
Kompetencji społecznych:
poznanie zasad realizacji procesów rekrutacji w sposób wystandaryzowany, partnerski, budujący dobrą opinię o firmie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się wypracowanie zestawu narzędzi do prowadzenia procesów rekrutacyjnych w organizacji, | Kryteria weryfikacji usprawnienie i wystandaryzowane procesu rekrutacji w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wzrost kompetencji menedżerów w zakresie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych i bezpośrednich wywiadów z kandydatami | Kryteria weryfikacji wzrost świadomego i sprecyzowanego doboru kandydatów, zgodnie z profilem kompetencyjnym jest zmniejszane ryzyka doboru niewłaściwych pracowników do organizacji czyli ograniczenie zbędnych kosztów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Głównym celem biznesowym usługi jest poznanie procesu rekrutacyjnego w organizacji oraz zwiększenie w tym zakresie kompetencji uczestników szkolenia.Dzięki usłudze proces rekrutacji będzie można zoptymalizować oraz zwiększyć prawdopodobieństwo doboru odpowiednich pracowników.
Efekt usługi
Efektem usługi szkoleniowej jest
- wypracowanie zestawu narzędzi do prowadzenia procesów rekrutacyjnych w organizacji,
- usprawnienie i wystandaryzowane procesu rekrutacji w organizacji,
- wzrost kompetencji menedżerów w zakresie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych i bezpośrednich wywiadów z kandydatami,
- wzrost świadomego i sprecyzowanego doboru kandydatów, zgodnie z profilem kompetencyjnym jest zmniejszane ryzyka doboru niewłaściwych pracowników do organizacji czyli ograniczenie zbędnych kosztów.
Efekty uczenia się zostaną zweryfikowane na podstawie warsztatów oraz ćwiczeń.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzenia osiągnięcia efektu jest diagnoza potrzeb.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Diagnoza procesu rekrutacji oraz omówienie narzędzi
-
Audyt procesu rekrutacyjnego w organizacji
-
Interesariusze czyli kto jest zaangażowany w proces rekrutacji, kto podejmuje decyzje, kto zatrudnia?
-
Etapy procesu czyli jak wygląda proces w praktyce.
-
Narzędzia, z których mogą korzystać rekrutujący.
-
-
Profil kompetencyjny
Zamodelowanie przykładowego profilu kompetencyjnego poszukiwanego kandydata. -
Jak weryfikować kompetencje?
Zbudowanie katalogu narzędzi w oparciu o które menedżerowie będą mogli weryfikować kompetencje kandydatów. -
Modelowanie nowego procesu rekrutacji w organizacji w oparciu o wypracowane powyżej rozwiązania.
Dzień 2: Praktyka rekrutacyjna
-
Jaka jest moja rola?
-
Jak mam korzystać z przedstawionych narzędzi?
-
Jak mam prowadzić rozmowę z kandydatem przez telefon? (ćwiczenia praktyczne)
-
Jak mam prowadzić rozmowę rekrutacyjną? (ćwiczenia praktyczne)
-
Jakie są korzyści dla mnie i dla organizacji pracy w nowej formule?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Marta Juszkiewicz - Lenar | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Marta Juszkiewicz - Lenar | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Juszkiewicz - Lenar
Menedżer HR, od 15 lat praktyk w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Praktyka w branży produkcyjnej, handlowej oraz finansowej. Doświadczenie w budowaniu procesów HR, budowaniu zespołów, wprowadzaniu narzędzi zarządzania przez cele, projektowaniu i realizowaniu polityki szkoleniowej. Projektowanie rozwiązań HR w oparciu o cele strategiczne przedsiębiorstwa, które wspierały realizację celów biznesowych w perspektywie krótko oraz długoterminowej.
Mgr ekonomii Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu w zakresie ekonomiki i zarządzania przedsiębiorstwem;
Menedżer Zasobów Ludzkich, Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Agencja Rozwoju Gospodarczego;
Szkoła Trenerów Biznesu, Centrum SuperEgo
Prowadzona 15 lat praktyka rekrutacyjna, liczne projekty rekrutacyjne prowadzone na stanowiska specjalistyczne, eksperckie i menedżerskie z wykorzystaniem różnorodnych form rekrutacji i selekcji m.in. wywiad ustrukturyzowany, kompetencyjny, assessment center, testy kompetencyjne, próbki pracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)