Kategorie usług
 
Menu

Barber – kreatywne sposoby dbania o męski zarost oraz brodę.


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/24/17621/535292
Cena netto 4 687,50 zł Cena brutto 4 687,50 zł
Cena netto za godzinę 260,42 zł Cena brutto za godzinę 260,42
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-14 Termin zakończenia usługi 2020-06-15
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-25 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-14
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agencja Reklamowa NXT Tomasz Madejski
Osoba do kontaktu Sylwia Sadowska Telefon 790 279 923
E-mail s.sadowska@change.info.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem biznesowe szkolenia zgodne z zasadą SMART: S (SPECIFIC): Celem szczegółowym szkolenia pod nazwą „Barber – kreatywne sposoby dbania o męski zarost oraz brodę.” jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności osób, które na co dzień wykonują zawód fryzjera w zakresie strzyżenia, golenia i stylizacji męskiego zarostu: broda i wąsy. Szkolenie obejmuje wyłącznie strzyżenia męskich zarostów. M (MEASURABLE): Celem mierzalnym usługi jest wprowadzenie do oferty salonu fryzjerskiego 1 nowej usługi – stylizacji i golenia męskiego zarostu wąsów i brody A (AGREED): Celem uzgodnionym usługi dla firmy szkoleniowej jest wzrost referencji w zakresie doprecyzowanej grupy docelowej tj. mikro i małych przedsiębiorstw specjalizujących się w usługach kosmetycznych - fryzjerstwie. Celem uzgodnionym dla Przedsiębiorstwa biorącego udział w szkoleniu jest wprowadzenie nowych i aktualizacja wiedzy dot. strzyżenia i stylizacji męskiego zarostu poprzez usługi barberskie, a dla pracowników podniesienie kompetencji zawodowych. R (REALISTIC): Celem realnym usługi szkoleniowej jest wprowadzenie nowej usługi strzyżenia i stylizacji męskiego zarostu poprzez usługi barberskie. T (TIME RELATION): Celem terminowym usługi jest 12 miesięcy od dnia zakończenia usługi szkoleniowej.
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończeniu szkolenia podniesie kompetencje w 3 kategoriach: WIEDZA: 1. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu stylizacji brody i wąsów w zależności od kształtu twarzy, gęstości i typu zarostu. 2. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu rodzajów stylizacji zarostu: Bródka wokół ust, zarost typu szlachcic, kozia bródka, mała kozia bródka, zarost typu twardziel, zarost typu Balbo, zarost typu kotwica, wąsy typu chevron, 3-dniowy zarost, wąs w kształcie podkowy, wąs klasyczny, bakobrody łączone z wąsem, zarost i wąsy a la rewolwerowiec, broda w kształcie paska, zarost a la raper. 3. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu historii klasycznych zarostów męskich na przełomie ostatniego stulecia. 4. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę zakresu technik golenia: przygotowanie kosmetyków (pianka), zmiękczenie zarostu za pomocą pędzla barberskiego i gorących okładów, masaż twarzy, techniki golenia trymerem oraz brzytwą, działania po wykonaniu cięcia brzytwą, okłady i dobór kosmetyków. 5. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę dot. kształtu twarzy (trójkątna, owalna, okrągła, podłużna, kształt diament, kształt kwadrat, kształt serce) i będzie potrafił do danego kształtu dobrać odpowiednią stylizację zarostu, aby po usłudze uzyskać efekt smukłej twarzy i podkreślenia kości policzkowych. 6. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu środków kosmetycznych używanych w barberingu dedykowanych dla mężczyzn. 7. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu pielęgnacji zarostu. UMIEJĘTNOŚCI 1. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności samodzielnej stylizacji brody i wąsów w zależności od kształtu twarzy, gęstości i typu zarostu. 2. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności wykonania golenia i strzyżenia dla następujących rodzajów zarostu: bródka wokół ust, zarost typu szlachcic, kozia bródka, mała kozia bródka, zarost typu twardziel, zarost typu Balbo, zarost typu kotwica, wąsy typu chevron, 3-dniowy zarost, wąs w kształcie podkowy, wąs klasyczny, bakobrody łączone z wąsem, zarost i wąsy a la rewolwerowiec, broda w kształcie paska, zarost a la raper. 3. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności z zakresu technik golenia: przygotowanie kosmetyków (pianka), zmiękczenie zarostu za pomocą pędzla barberskiego i gorących okładów, masaż twarzy, techniki golenia trymerem oraz brzytwą, działania po wykonaniu cięcia brzytwą, okłady i dobór kosmetyków. 4. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności dot. określania kształtu twarzy (trójkątna, owalna, okrągła, podłużna, kształt diament, kształt kwadrat, kształt serce) i doboru najlepszego typu zarostu dla Klienta. 5. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności z zakresu przygotowania , użytkowania i doboru właściwych środków kosmetycznych używanych w barberingu dedykowanych dla mężczyzn przy strzyżeniu zarostu. 6. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności z zakresu pielęgnacji zarostu: użycie toników, olejków, kartaczy, szczotek, perfum, balsamów, grzebieni do brody, żelów, wosków i past. KOMPETECJE SPOŁECZNE 1. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie udzielania profesjonalnych informacji klientowi, doradztwa w zakresie doboru kształtu zarostu w aspekcie kształtu twarzy, rodzaju włosów oraz funkcji społecznej jaką Klient posiada. 2. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie udzielania informacji dot. zapuszczania brody, jej przycinania i pielęgnacji. 3. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie odpowiedzi na pytania Klienta. Będzie potrafił omówić każdy z elementów zabiegu pielęgnacyjno-fryzjerskiego. 4. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie pewności siebie w trakcie omawiania proponowanej stylizacji dostosowanej do anatomicznej budowy twarzy. 5. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie budowania relacji fryzjer – klient, tak aby osoba korzystająca z usług powracała stale do danego salonu i danego fryzjera.


Drukuj do PDF