Zarządzanie marketingowe. Praktyczne warsztaty.
Zarządzanie marketingowe. Praktyczne warsztaty.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Specjaliści od marketingu.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
na poziomie wiedzy:- poznanie podstawowych zasad i metod zarządzania marketingowego
- poznanie i próba rozwiązania częstych problemów wynikających z zarządzania zespołem kreatywnym
na poziomie umiejętności:
- umiejętne wykorzystanie narzędzi marketingu,
- umiejętność weryfikacji skuteczności poszczególnych narzędzi,
- umiejętność przekazywania informacji,
- umiejętność rozwiązywania problemów działowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - poznanie podstawowych zasad i metod zarządzania marketingowego | Kryteria weryfikacji omawia częste problemy wynikające z zarządzania zespołem kreatywnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się umiejętne wykorzystanie narzędzi marketingu,- umiejętność weryfikacji skuteczności poszczególnych narzędzi, | Kryteria weryfikacji - umiejętność przekazywania informacji,- umiejętność rozwiązywania problemów działowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Wprowadzenie
-
Marketing - wspólny punkt widzenia
-
Orientacja marketingowa
-
Obszary zarządzania wynikające z marketingu-mix
-
Jak wypracować wizję, misję i cele strategiczne firmy
-
Strategia marketingowa – wypadkowa realizowanej strategii i wizji firmy
-
Plan marketingowy, który zapewnia stabilność i motywuje do pracy
-
Komunikacja jako podstawowe narzędzie zarządzania marketingowego
-
Zmiana, jako punkt zwrotny. Identyfikacja oporu i łagodzenie napięcia.
Podsumowanie
Dzień 2
Wprowadzenie
-
Marketing tradycyjny i e-marketing
-
Organizacja służb marketingowych w przedsiębiorstwie
-
Rola i miejsce działu marketingu
-
Praca zdalna – wyzwania związane z home office
-
Kontrola działań i funkcjonowania działu marketingu
-
Identyfikacja i rozwiązywanie problemów wynikających z zarządzania zespołem kreatywnym
Podsumowanie i wnioski
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Nina Rybińska | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Nina Rybińska | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Nina Rybińska
Specjalizuje się w obszarze szeroko pojętego marketingu, komunikacji i promocji. Związana z marketingiem od blisko 8 lat. Doświadczenie zdobyła podczas wykonywania zawodów: dziennikarz, redaktor prowadzący, marketing specialist, brand manager, PR specialist i content designer. Współpracuje z instytucjami z sektora publicznego i prywatnego, domami mediowymi, agencjami reklamowymi i ogólnopolskimi wydawnictwami.
Prowadzi również własną działalność, która specjalizuje się w obsłudze klientów biznesowych, zarządzaniu budżetem, prowadzeniu szkoleń z zakresu nowoczesnego marketingu internetowego, content marketingu, działaniach z zakresu media relations, organizowaniu eventów i wydarzeń promocyjnych, zakupach powierzchni reklamowych w mediach tradycyjnych i elektronicznych.
Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, kierunek: filologia polska (specjalność redaktorsko-medialna) – magister,
Politechniki Radomskiej im. Kazimierza Pułaskiego - studia podyplomowe w zakresie uzyskania kwalifikacji do pracy nauczycielskiej.
Prowadzili od 6 lat działalność obejmującą swym zakresem szkolenia i doradztwa obejmujące promocje firmy/marki na rynku lokalnym i ogólnopolskim, przygotowywanie strategii marketingowych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy za pośrednictwem, m.in. social media i influencer marketing.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb.
Realizujemy działania rozwojowe również w formie zamkniętej – dedykowanej.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na tę usługę (i inne z naszej oferty).
Zapraszamy do kontaktu.
www.akatconsulting.pl
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy-akat-consulting
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)