Kierownik - Lider - Przywódca. 2-dniowe warsztaty praktyczne z zakresu rozwoju lidera i efektywnego zarządzania zespołem
Kierownik - Lider - Przywódca. 2-dniowe warsztaty praktyczne z zakresu rozwoju lidera i efektywnego zarządzania zespołem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, Kierownicy projektów
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wiedza- narzędzia zarządzania zespołami
- narzędzia zwiększające jakość planowania i efektywności pracy
- skuteczna komunikacja
- umiejętnego nagradzana i karania
Umiejętności
- planowanie pracy zespołu,
- techniki nagradzania i karania
- zarządzania konfliktami
Postawy:
- systemowego podejścia do planowania i zarządzania pracownikami,
- skuteczna komunikacja
- świadomość silnych i słabych stron kierownika
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się narzędzia zarządzania zespołami | Kryteria weryfikacji narzędzia zwiększające jakość planowania i efektywności pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się planowanie pracy zespołu, techniki nagradzania i karania | Kryteria weryfikacji zarządza konfliktami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się systemowe podejścia do planowania i zarządzania pracownikami,- skuteczna komunikacja | Kryteria weryfikacji - świadomość silnych i słabych stron kierownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
1. WPROWADZENIE
- pojęcia podstawowe w zarządzaniu zespołami
- powitanie uczestników – zasady, przerwy, pytania, wzajemne poznanie się.
- Identyfikacja oczekiwań i doświadczenia uczestników.
- przedstawienie głównych celów i agendy szkolenia.
2. Kierownik a Lider Przywódca
- różnica między kierownikiem/szefem a liderem/przywódcą
- 21 cech idealnego lidera
- pięć poziomów przywództwa wg J.C. Maxwell`a
- Narzędzie do indywidualnej oceny poziomu przywództwa
3. Ścieżka rozwoju liderów - jak przejść na wyższy poziom zarządzania
- Poziom stanowiska
- Poziomprzyzwolenia
- Poziomskuteczności
- Poziom rozwijania podwładnych
- Poziom osobistego autorytety
- plusy i minusy poszczególnych poziomów
- przekonania i kroki pozwalające przejść na wyższy poziom efektywności osobistej i przywództwa
4. Efektywne wykorzystanie ról zespołowych współpracowników
-
cechycharakteryapreferowanerolezespołowe
-
Test diagnoza ról w zespole
-
warsztat z zakresu budowania efektywnych zespołów, adekwatnych do różnego typu zadań/projektów
5. Przywództwo sytuacyjne
- Style kierowania zespołami
- Test autodiagnoza menadżera
- Jak dobrać odpowiedni styl zarządzania i delegowania zadań w zależności od założonych celów i składu zespołu?
- Expose szefa - kiedy i po co wygłaszamy
- Warsztat: Expose szefa w praktyce
DZIEŃ 2
6. Motywowanie
- finansowe i niefinansowe narzędzia motywowania
- kary niefinansowe
- nagrody niefinansowe
- co ludzi motywuje do pracy?
- najczęstsze błędy popełniane w obszarze motywowania pracowników,
- algorytm efektywnej rozmowy służącej nagrodzeniu pracownika
- algorytm efektywnej rozmowy służącej ukaraniu pracownika
7. Efektywna komunikacja w zespole
- najczęstsze błędy popełniane w obszarze komunikacji szefa z pracownikiem
- bariery skutecznej komunikacji
- zasady skutecznej komunikacji
- zasady udzielania skutecznej informacji zwrotnej
8. Rozwój zespołu i sytuacje konfliktowe
- fazy rozwoju zespołu
- rola kierownika w poszczególnych fazach życia zespołu
- przyczyny konfliktów w zespole
- style zachowań w sytuacjach konfliktowych i stresowych
- test zachowań w sytuacjach konfliktowych i stresowych
- jak w praktyce wykorzystać wiedzę o swoich zachowaniach w sytuacjach konfliktowych i stresowych do podniesienia poziomu efektywności osobistej.
9. ZAKOŃCZENIE WARSZTATU – PODSUMOWANIE
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 | Prowadzący Tomasz Kurek | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 324,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 890,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,29 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kurek
Przedsiębiorca, menadżer, trener biznesu i doradca z dwunastoletnim stażem w zakresie zarządzania organizacjami i zespołami projektowymi. Współtworzył ponad 40 strategii rozwoju firm i instytucji publicznych, strategii komercjalizacji wynalazku i pozyskania inwestora.
Pełnił m.in. funkcję Wiceprezesa Agencji Rozwoju Innowacji SA, Spółki notowanej na rynku New Connect, w której odpowiedzialny był za opracowanie i wdrożenie usług z zakresu komercjalizacji wiedzy i transferu technologii oraz doradztwa gospodarczego i strategicznego dla firm i instytucji publicznych.
Uniwersytet Wrocławski - stosunki międzynarodowe, magister.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu - Studia podyplomowe z zarządzania projektami
Cowiners Sp. z o.o. - cykl szkoleń i doradztwa z zakresu komercjalizacji wiedzy.
Doradzał przy opracowaniu kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych wprowadzających do oferty firm nowe produkty i usługi. Koordynator i konsultant przy realizacji kilkunastu projektów biznesowych i społecznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały w postaci wydrukowanych prezentacji oraz ćwiczeń.
Informacje dodatkowe
Ważne !!
Karta może zostać dostosowana do diagnozy potrzeb opracowanej do projektu "Akademia Menadżera". Możliwa realizacja szkolenia w formule zamkniętej. Inne terminy do ustalenia - prosimy o kontakt. Możliwa modyfikacja treści i realizacja jedynie części programu.
Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt celem potwierdzenia dostępności wolnych miejsc / gwarancji terminu szkolenia.
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które znajdują się na stronie internetowej pod adresem http://www.akatconsulting.pl/ogolne-warunki-umowy
Zapraszamy do kontaktu: 793 489 009; biuro@akatconsulting.pl
- materiały szkoleniowe
- dyplom ukończenia szkolenia