Kategorie usług
 
Menu

PROFESJONALNY HANDLOWIEC- techniki sprzedaży, finalizacja transakcji, budowanie relacji z klientem


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/19/6568/532998
Cena netto 1 100,00 zł Cena brutto 1 100,00 zł
Cena netto za godzinę 68,75 zł Cena brutto za godzinę 68,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-24 Termin zakończenia usługi 2020-02-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-19 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-22
Maksymalna liczba uczestników 8
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia pozaszkolnego i szkoleń – podstawowe wymagania dla dostawców usług
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Grupa Szkoleniowa SOLBERG Marzena Mrukwa
Osoba do kontaktu Marzena Mrukwa Telefon +48 33 300 31 45
E-mail biuro@solberg-szkolenia.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Zwiększenie sprzedaży o min. 1 dodatkową transakcję przeprowadzoną z kluczowym klientem firmy w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. sprzedaży, specjalisty ds.obsługi Klienta, doradcy Klienta i innych zawodów związanych ze sprzedażą i obsługą Klienta lub uzupełnienie wiedzy osób, które już takie funkcje sprawują poprzez przekazanie informacji dotyczących zasad i umiejętności skutecznej sprzedaży i obsługi Klienta. Po szkoleniu uczestnik - ma uporządkowaną wiedzę z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, prezentowania produktów i usług - umie określić typologię klienta i dostosować do niego wybraną strategię sprzedaży, potrafi skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów, potrafi umiejętnie ułożyć i prowadzić prezentację handlową oraz finalizować transakcje, umie zadawać trafne pytania sprzedażowe - ma umiejętność samokształcenia się, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej i budowania relacji z Klientem oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu
Drukuj do PDF