Kategorie usług
 
Menu

LIDER POZYTYWNYCH ZMIAN 2020


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/14/14054/531211
Cena netto 1 495,00 zł Cena brutto 1 495,00 zł
Cena netto za godzinę 186,88 zł Cena brutto za godzinę 186,88
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-04 Termin zakończenia usługi 2020-04-04
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-15 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-03
Maksymalna liczba uczestników 9
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Firma Szkoleniowo – Usługowa „Binsztok i Partnerzy” Aleksander Binsztok
Osoba do kontaktu Agnieszka Ficnerska Telefon 882 714 330
E-mail biuro@binsztok.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkoleń jest zdobycie przez uczestników umiejętności budowania efektywnie współpracującego zespołu,przekazanie wiedzy z zakresu radzenia sobie w sytuacji konfliktu,nabycie umiejętności przeprowadzenia zespołu i jego poszczególnych członków przez proces zmiany,wyposażenie uczestników w wiedzę na temat tego, jak budować motywujące i angażujące środowisko pracy. Uczestnicy będą mogli pozyskać wiedzę z zakresu pomiaru efektywności zespołu, optymalizacji relacji interpersonalnych w zespole. Zdobędą wiedzę jak zamieniać indywidualnych specjalistów w zintegrowany zespół bez zatracania ich cech osobowych oraz zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności niezbędne do projektowania i prowadzenia skutecznej ,optymalnej kosztowo rekrutacji i selekcji pracowników oraz poznają sposoby diagnozowania potrzeb motywacyjnych członków zespołu,


Drukuj do PDF