Kategorie usług
 
Menu

ROZMOWA PRACOWNICZA 2020


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/14/14054/531200
Cena netto 1 495,00 zł Cena brutto 1 495,00 zł
Cena netto za godzinę 186,88 zł Cena brutto za godzinę 186,88
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-21 Termin zakończenia usługi 2020-03-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-15 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-20
Maksymalna liczba uczestników 9
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Firma Szkoleniowo – Usługowa „Binsztok i Partnerzy” Aleksander Binsztok
Osoba do kontaktu Agnieszka Ficnerska Telefon 882 714 330
E-mail biuro@binsztok.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do projektowania i prowadzenia skutecznej i optymalnej kosztowo rekrutacji i selekcji pracowników.Uczestnicy dowiedzą się m.in.: • w jakich sytuacjach zdecydować się na zatrudnienie nowych pracowników? • kiedy to zaczyna się opłacać? • jak sprawdzić wiarygodność kandydatów o pracę? • jak powinna przebiegać rozmowa kwalifikacyjna i jakie pytania muszą na niej paść, aby sprawdzić rzetelność potencjalnego pracownika? Celem szkolenia jest także nauczenie Uczestników jak: • właściwie dobierać narzędzia komunikacyjne w rozmowie z pracownikiem; • umiejętnie i z dystansem reagować na agresywną komunikację; • poznają różne aspekty trudnych rozmów z perspektywy pracownika i menedżera; • właściwie przekazywać komunikaty w trakcie prowadzenia rozmów z pracownikami; • współtworzyć firmę opartą na właściwej komunikacji; • menedżerowie będą rzeczowo i asertywnie komunikować się z pracownikami
Drukuj do PDF