Kategorie usług
 
Menu

Techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/03/10142/525140
Cena netto 308,34 zł Cena brutto 379,26 zł
Cena netto za godzinę 38,54 zł Cena brutto za godzinę 47,41
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-29 Termin zakończenia usługi 2020-02-29
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-03 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-28
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.
Osoba do kontaktu Anna Zielińska Telefon +48 22 250 22 82
E-mail info@hillway.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie uczy jak skutecznie i profesjonalnie prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami wykorzystując wiedzę dotyczącą wymagań i postaw klienta. Uczestnicy zdobywają umiejętności w zakresie pozyskiwania nowych klientów (prospecting), prowadzenia rozmów z trudnym klientem oraz efektywnej komunikacji interpersonalnej w kontekście sprzedaży.
Drukuj do PDF