Kategorie usług
 
Menu

Kurs indywidualny- JĘZYK ANGIELSKI w biznesie z elementami słownictwa charakterystycznego dla branży e-commerce, poziom B1


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/02/02/32733/524755
Cena netto 5 000,00 zł Cena brutto 5 000,00 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 125,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 40
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-21 Termin zakończenia usługi 2020-10-20
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-10 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-16
Maksymalna liczba uczestników 1
Kategoria główna KU Języki
Kategorie dodatkowe KU Języki
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości TGLS Quality Alliance
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Bukal Corporate Training and Translations Szymon Bukal
Osoba do kontaktu Katarzyna Lorek Telefon 786218687
E-mail biurobukal@gmail.com
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do prowadzenia działalności na międzynarodowym rynku e-commerce poprzez udoskonalenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim. Po ukończonym szkoleniu uczestnik: - posiada wiedzę z zakresu struktur gramatycznych języka angielskiego, słownictwa charakterystycznego dla języka biznesu oraz branży e-commerce - potrafi samodzielnie prowadzić biznesowe rozmowy telefoniczne oraz korespondencję mailową, przedstawiać ofertę firmy, przygotowywać prezentacje dotyczące przedsiębiorstwa. Posiada również umiejętności pozwalające na świadczenie usług informatycznych i komputerowych oraz posprzedażowej obsługi klienta, a także posługuje się słownictwem pozwalającym na zrozumienie wymagań formalno-prawnych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym - posiada umiejętność dalszego samokształcenia się w nauce języka angielskiego, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej w życiu prywatnym oraz zawodowym, a także potrafi planować realizację zadań związanych z wejściem na rynek międzynarodowy i obsługą klienta.


Drukuj do PDF