Kategorie usług
 
Menu

Trudne przypadki w gabinecie podologicznym


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/01/31/10458/524107
Cena netto 4 650,00 zł Cena brutto 4 650,00 zł
Cena netto za godzinę 155,00 zł Cena brutto za godzinę 155,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 30
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-06 Termin zakończenia usługi 2020-04-08
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-02-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-05
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu TREMENTI NATALIA PIOTROWSKA GROCHOŁA
Osoba do kontaktu Natalia Grochoła Telefon +48 509670833
E-mail iks@trementi.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych wymienionych poniżej. W trakcie szkolenia uczestnik pozyska wiedzę na temat: - Problemów w podologii gerontologicznej - Trudnych przypadków w gabinecie podologicznym - Wyprysków modzelowatych, Keratolizy dziobatej, - Różnicowania odcisków, a brodawek - Brodawek wirusowych w praktyce podologicznej - Podstaw diabetologii - Profilaktyki stopy cukrzycowej - Klamry Frasera, klamry tytanowej, klamry ortogrip - Ortonyksji praktycznej - Ratownictwa medycznego W trakcie szkolenia Uczestnik nabędzie umiejętności : - Różnicowania odcisku a brodawki, - Podejścia do trudnych przypadków w gabinecie podologicznym, - profilaktyki stopy cukrzycowej, - pracy z klamrami: Fresera, tytanowymi, ortogripami, Kompetencje społeczne uzyskane podczas szkolenia pozwolą na zrozumienie znaczenia komunikacji z klientem przy samodzielnym wykonaniu zabiegu. Uczestnik kursu będzie potrafił we właściwy sposób przeprowadzić rozmowę z klientem informując go o celu prowadzonego zabiegu, o stosowanych metodach, narzędziach i środkach, o wskazaniach i przeciwwskazaniach wynikających z wykonanego zabiegu. Uczestnik kursu zrozumie, że właściwa komunikacja z klientem jest dla niego gwarantem bezpieczeństwa i profesjonalnego przeprowadzenia zabiegu.
Drukuj do PDF