Kategorie usług
 
Menu

SZKOLENIE Z DIGITAL MARKETINGU PRZYGOTOWUJĄCE DO UZYSKANIA CERTYFIKATU DIMAQ


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/01/30/20487/523597
Cena netto 2 800,00 zł Cena brutto 3 444,00 zł
Cena netto za godzinę 100,00 zł Cena brutto za godzinę 123,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 28
Termin rozpoczęcia usługi 2020-05-11 Termin zakończenia usługi 2020-05-19
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-01-30 Termin zakończenia rekrutacji 2020-05-06
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Magdalena Kwaśnik Telefon 607710797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do egzaminu DIMAQ, potwierdzającego profesjonalne umiejętności z zakresu digital marketingu. Szkolenie uczy jak przygotować i przeprowadzić profesjonalną kampanie internetową w internecie. Przekazanie praktycznej wiedzę na temat dostępnych narzędzi internetowych takich jak: Display Advertising, Video Advertising, Search Engine Marketing, Programmatic /RTB. Uczestnicy uczą się jak zaplanować i zrealizować profesjonalny e-mail marketing, jak zarządząć treścią w internecie (conten marketing). Uzyskuje wiedzę na temat reklam mobilnych. Zdobywa praktyczne umiejętności zarządzania sklepami internetowymi. 


Drukuj do PDF