Kategorie usług
 
Menu

PLANOWANIE MARKETINGOWE. OD ANALIZ DO WDROŻENIA I KONTROLI


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/01/30/20487/523594
Cena netto 1 750,00 zł Cena brutto 2 152,50 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 153,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-05-04 Termin zakończenia usługi 2020-05-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-01-30 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-29
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Kwaśnik Telefon 607710797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu pokazać, jak tworzyć skuteczne i praktyczne plany marketingowe w oparciu o dobre praktyki. Celem szkolenia jest zrozumienie roli marketingu w firmie w zależności od sektora i branży (B2B, B2C, FMCG, usługi i in.). Zdobycie umiejętności wykorzystania segmentacji i profilowania klientów oraz praktycznego planowania działań marketingowych, przez wyboru skutecznych strategii marketingowych.


Drukuj do PDF