Kategorie usług
 
Menu

STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/01/30/20487/523573
Cena netto 1 750,00 zł Cena brutto 2 152,50 zł
Cena netto za godzinę 125,00 zł Cena brutto za godzinę 153,75
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-06 Termin zakończenia usługi 2020-04-07
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-01-30 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-31
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Kwaśnik Telefon 607710797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie zawiera nowoczesną i unikalną wiedzę. W wyniku jej zastosowania, nawet małe i średnie marki mogą znacząco zwiększyć potencjał konkurencyjny. Szkolenie zawiera wiedzę, możliwą do szybkiego wdrożenia i przynoszącą szybkie efekty biznesowe. W trakcie szkolenia, uczestnicy uczą się: - Planowania nowoczesnych, skutecznych strategii marketingowych, promocyjnych i reklamowych. - Zwiększania skuteczności wszystkich działań komunikacyjnych online i offline. - Planowania i wdrażania technik skupiania uwagi i "prowadzenia" konsumentów w wielu mediach. - Projektowania skutecznych rozwiązań trwale zwiększających oddziaływanie reklamowe, brandingowe. Lojalnościowe (online+offline) - Planowania kampanii reklamowych, kampanii wizerunkowych, kampanii sprzedażowych i akcji promocyjnych


Drukuj do PDF