Kategorie usług
 
Menu

Kurs języka angielskiego, biznesowego na poziomie B1


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/01/17/29693/516937
Cena netto 4 560,00 zł Cena brutto 4 560,00 zł
Cena netto za godzinę 380,00 zł Cena brutto za godzinę 380,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 12
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-10 Termin zakończenia usługi 2020-03-18
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-01-17 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-09
Maksymalna liczba uczestników 1
Kategoria główna KU Języki
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Sky School Spółka Z.o.o.
Osoba do kontaktu Roman Pakieser Telefon 691-646-331
E-mail roman.pakieser@skyschool.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia „Kurs języka angielskiego, biznesowego na poziomie B1” jest podniesienie umiejętności uczestników w zakresie posługiwania się językiem angielskim w celach biznesowych. Po ukończeniu kursu uczestnik nabędzie WIEDZĘ w zakresie nawiązywania kontaktów z klientami i dostawcami, przeprowadzania transakcji, tworzenia ofert i zamówień, odczytywania opisów stanowisk pracy, odczytywania struktury firm i zarządzania, prowadzenia negocjacji, tworzenia prezentacji, prowadzenia rozmów telefonicznych, prowadzenia korespondencji handlowej, uczestnictwa w spotkaniach, naradach i konferencjach, rozwiązywania sytuacji konfliktowych przy użyciu języka angielskiego. Po ukończeniu kursu uczestnik nabędzie UMIEJĘTNOŚCI używania języka angielskiego podczas nawiązywania kontaktów z klientami i dostawcami, przeprowadzania transakcji, tworzenia ofert i zamówień, odczytywania opisów stanowisk pracy, odczytywania struktury firm i zarządzania, prowadzenia negocjacji, tworzenia prezentacji, prowadzenia rozmów telefonicznych, prowadzenia korespondencji handlowej, uczestnictwa w spotkaniach, naradach i konferencjach, rozwiązywania sytuacji konfliktowych. Po ukończeniu kursu uczestnik nabędzie KOMPETENCJE SPOŁECZNE - będzie gotowy do wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce i będzie świadomy wartości regularnej pracy z językiem.


Drukuj do PDF