Kategorie usług
 
Menu

Handlowanie to gra - etap 1 Pozyskiwanie nowych klientów. Praktyczne sposoby prowadzenia wstępnych negocjacji i radzenia sobie z oporem klienta


Usługa archiwalna

Podgląd wersji roboczej
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/01/16/8027/516715
Cena netto 2 100,00 zł Cena brutto 2 583,00 zł
Cena netto za godzinę 140,00 zł Cena brutto za godzinę 172,20
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 15
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-01 Termin zakończenia usługi 2020-04-02
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-01-17 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-27
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Kontrakt-OSH J. Gut, W. Haman, R. Zych Sp.j.
Osoba do kontaktu Renata Gielo Telefon +48 605 305 715
E-mail biuro@kontraktosh.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Zajęcia koncentrują się na zdobyciu umiejętności radzenia sobie z presją, manipulacją i krytyką ze strony klientów, umiejętności zamykania sprzedaży, targowania się z klientem oraz umiejętnościami przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji.
Drukuj do PDF