Copywriting
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana.
Copywriting
Numer usługi 2017/04/05/11943/51158
1 168,50 PLN
brutto
950,00 PLNnetto
0,00 PLNbrutto/h
0,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji29-04-2027
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Warsztaty copywritingu to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się tworzenia SKUTECZNEGO I EFEKTYWNEGO komunikatu reklamowego. Poznają psychologię copywritingu i nauczą się wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce.Celem szkolenia jest:
zdobycie wiedzy umożliwiającej tworzenie perswazyjnych komunikatów reklamowych,
pobudzenie kreatywności w tworzeniu komunikatu reklamowego,
nabycie umiejętności pisania dla celów marketingowo-promocyjnych.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Program
Program
- Podstawowe informacje z zakresu reklamy i copywritingu: definicje, teorie.
- Elementy marketingu partyzanckiego i wirusowego w reklamie
- Psychologia copywritingu:
- Odbiorca – określenie i poznanie swojej grupy docelowej jako podstawa dobrej komunikacji
- Rola nadawcy w reklamie
- Rola emocji i humoru w reklamie
- Język reklamy
- Slogan reklamowy, lead – jak przyciągnąć uwagę czytelnika?
- Specyfika różnych mediów w przekazywaniu treści reklamowych
- Jak tworzyć komunikaty perswazyjne – struktura treści
- Przekonywanie nieprzekonanych – słowa „wytrychy” w tekstach perswazyjnych
- Perswazyjne maile, agresywny email marketing – jak sprawić by był skuteczny
- Analiza tekstów pod kątem błędów: stylistycznych, merytorycznych
- Stylistyka języka reklamowego
- Analiza części wizualnej przekazu reklamowego
- Case study – dobre i złe praktyki w perswazyjnym copywritingu
- Tworzenie własnych tekstów reklamowo-promocyjnych (BTL, ATL, SEO, nazwy, oferty, blogi, artykuły sponsorowane)
4. Perswazja w pisaniu
5. Warsztaty copywritingu
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto0,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Klientów indywidualnych prosimy o kontakt z Centrum Innowacji ProLearning, w celu uzyskania bieżącego harmonogramu szkolenia. Istnieje możliwość dostosowania się pod preferencje terminowe Klienta.
Adres
Adres
Jana Matejki 62/
Poznań
woj. wielkopolskie
Kontakt
Kontakt
Magdalena Płachytka
E-mail
marketing@prolearning.pl
Telefon
+48 508 913 532