Kategorie usług
 
Menu

Promocja gabinetu w Internecie


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2020/01/02/10458/509438
Cena netto 800,00 zł Cena brutto 800,00 zł
Cena netto za godzinę 40,00 zł Cena brutto za godzinę 40,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 20
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-02 Termin zakończenia usługi 2020-04-03
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-01-02 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-01
Maksymalna liczba uczestników 4
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu TREMENTI NATALIA PIOTROWSKA GROCHOŁA
Osoba do kontaktu Natalia Piotrowska-Grochoła Telefon +48509670833
E-mail natalia@trementi.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych wymienionych poniżej. W trakcie szkolenia uczestnik pozyska wiedzę na temat: - robienia zdjęć wykonanych prac telefonem komórkowym - sposobów zaistnienia w mediach społecznościowych - identyfikacji wizualnej  - metod i narzędzia promocji w Internecie - zasad skutecznej promocji w mediach społecznościowych Uczestnik nabędzie umiejętności : - wykonania zdjęć komórką - identyfikacji wizualnej - tworzenia skutecznej promocji w mediach społecznościowych Kompetencje społeczne uzyskane podczas szkolenia pozwolą na zrozumienie znaczenia komunikacji z klientem poprzez promowanie własnego biznesu w internecie. Uczestnik kursu będzie potrafił we właściwy sposób przeprowadzić kampanię marketingową, stworzyć reklamę w internecie, tworzyć treści w mediach społecznościowych w celu wypromowania gabinetu kosmetologicznego dla pozyskania większej ilości klientów.
Drukuj do PDF