Kategorie usług
 
Menu

NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI FINALIZACJI SPRZEDAŻY - FORMA ZDALNA


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
  • usługa prowadzona w formie zdalnej
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/30/16236/508654
Cena netto 1 900,00 zł Cena brutto 1 900,00 zł
Cena netto za godzinę 135,71 zł Cena brutto za godzinę 135,71
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-06-25 Termin zakończenia usługi 2020-06-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2020-05-12 Termin zakończenia rekrutacji 2020-06-15
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu BIURO RACHUNKOWE BIUREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Jolanta Cadera Telefon 607033240
E-mail jolanta.cadera@biurex.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Uczestnik wie jak skutecznie rozmawiać z klientami i umie prowadzić swobodne rozmowy handlowe, zarówno przez telefon jak i bezpośrednio. Uczestnik posiada kompetencje społeczne wpierające skuteczne finalizowanie sprzedaży oraz motywację niezbędną do wykorzystania pozyskanej wiedzy w praktyce.
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnik wie, na czym polega nowoczesny proces sprzedaży, potrafi zbudować relacje z klientami, zna sposoby na aktywne słuchanie, techniki zadawania pytań i zdobywania zaufania, zna najskuteczniejsze strategie prezentacji. Uczestnik potrafi stosować język korzyści, zna schemat opowiadania o produkcie w sposób silnie perswazyjny.
Drukuj do PDF