Kategorie usług
 
Menu

SKLEP INTERNETOWY. STRATEGIE SPRZEDAŻOWE. POZYSKIWANIE KLIENTÓW


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/13/20487/503810
Cena netto 1 590,00 zł Cena brutto 1 955,70 zł
Cena netto za godzinę 113,57 zł Cena brutto za godzinę 139,69
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-10 Termin zakończenia usługi 2020-02-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-13 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-05
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Kwaśnik Telefon 607710797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności budowy optymalnej witryny sklepowej w celu osiągnięcia najwyższej konwersji odwiedzających na sprzedaż, zarówno od strony technicznej, jak i merytorycznej. Dowie się, jak najefektywniej przyciągnąć ruch internautów do e-sklepu, jak działają lejki sprzedażowe, jakie taktyki i strategie stosować. Pozna również niezbędne aspekty prawne wpływające na działalność e-sklepu na polskim rynku.
Drukuj do PDF