Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

MOBILE MARKETING


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/13/20487/503788
Cena netto 1 590,00 zł Cena brutto 1 955,70 zł
Cena netto za godzinę 113,57 zł Cena brutto za godzinę 139,69
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-16 Termin zakończenia usługi 2020-03-17
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-13 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-09
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik
Osoba do kontaktu Monika Magdalena Kwaśnik Telefon 607710797
E-mail monika.kwasnik@szkoleniaatrium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się tworzyć strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Pozna obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.
Drukuj do PDF