Kategorie usług
 
Menu

Barber – strzyżenie klasycznych fryzur męskich


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/12/17621/503203
Cena netto 4 687,50 zł Cena brutto 4 687,50 zł
Cena netto za godzinę 260,42 zł Cena brutto za godzinę 260,42
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 18
Termin rozpoczęcia usługi 2020-04-19 Termin zakończenia usługi 2020-04-20
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-12 Termin zakończenia rekrutacji 2020-04-19
Maksymalna liczba uczestników 10
Kategoria główna KU Medycyna i uroda
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Agencja Reklamowa NXT Tomasz Madejski
Osoba do kontaktu Sylwia Sadowska Telefon 792 600 123
E-mail s.sadowska@change.info.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Cele biznesowe szkolenia zgodne z zasadą SMART: S (SPECIFIC): Celem szczegółowym szkolenia pod nazwą „Barber – strzyżenie klasycznych fryzur męskich” jest podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności osób, które na co dzień wykonują zawód fryzjera w zakresie najnowszych trendów związanych ze stylizacją fryzur męskich zgodnych z obowiązującymi trendami. Szkolenie dot. wyłącznie włosów na głowie dla mężczyzn. M (MEASURABLE): Celem mierzalnym usługi jest wprowadzenie do oferty salonu fryzjerskiego 1 nowej usługi – strzyżenia męskiego w klasycznym barberskim stylu. Pozyskanie do 10 nowych klientów w skali miesiąca od prowadzenia nowej usługi. Osiągnięcie wyników jest na przestrzeni 12 miesięcy od dnia zakończenia szkolenia w stosunku do 12 miesięcy sprzed ukończenia rzeczonego kursu. A (AGREED): Celem uzgodnionym usługi dla firmy szkoleniowej jest wzrost referencji w zakresie doprecyzowanej grupy docelowej tj. mikro i małych przedsiębiorstw specjalizujących się w usługach kosmetycznych - fryzjerstwie. Celem uzgodnionym dla Przedsiębiorstwa biorącego udział w szkoleniu jest wprowadzenie nowych trendów strzyżenia męskiego włosów, a dla pracowników podniesienie kompetencji zawodowych. R (REALISTIC): Celem realnym usługi szkoleniowej jest wprowadzenie nowego rodzaju cięć wg najnowszych trendów obowiązujących na rynku usług fryzjerskich i wzrost ilości Klientów. T (TIME RELATION): Celem terminowym, w którym efekty szkolenia zostaną osiągnięte jest 12 miesięcy od dnia zakończenia kursu.
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończeniu szkolenia podniesie kompetencje w 3 kategoriach: WIEDZA: 1. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu najnowszych trendów strzyżenia męskiego klasycznej fryzury barberskiej. 2. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu historii klasycznych strzyżeń męskich na przełomie ostatniego stulecia. 3. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę zakresu technik strzyżenia fryzury typu POMPADOUR, fryzur z przedziałkiem, french cop. 4. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu środków kosmetycznych używanych w barberingu dedykowanych dla mężczyzn. 5. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu doboru odpowiedniej fryzury na głowie w zależności do kształtu twarzy. 6. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę jakie cechy posiada typowy salon barberski. 7. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie wiedzę z zakresu technik i sposobów strzyżenia klasycznych fryzur męskich. UMIEJĘTNOŚCI 1. Uczestnik po zakończeniu szkolenia poprzez ćwiczenia praktyczne na modelach nabędzie umiejętności strzyżeń i goleń z zakresu najnowszych trendów cięcia męskich klasycznych fryzur barberskich typu POMPADOUR, fryzur z przedziałkiem, french cop. 2. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności doboru odpowiedniej fryzury do kształtu twarzy i rodzaju włosów. 3. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności z zakresu doboru, właściwości i użytkowania środków kosmetycznych w barberingu dedykowanych dla mężczyzn. 4. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności z zakresu posługiwania się brzytwą i nowych technik użycia golarki przy podgalaniu z tyłu i boku głowy oraz kształtowaniu bakobrodów. 5. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie umiejętności aranżacji i wyposażenia wnętrza salonu w elementy klasycznego salonu barberskiego. KOMPETECJE SPOŁECZNE 1. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie udzielania profesjonalnych informacji klientowi, doradztwa w zakresie doboru fryzury w aspekcie kształtu twarzy, rodzaju włosów oraz funkcji społecznej jaką Klient posiada. 2. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie odpowiedzi na pytania Klienta. Będzie potrafił omówić każdy z elementów zabiegu pielęgnacyjno-fryzjerskiego. 3. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie pewności siebie w trakcie omawiania proponowanej fryzury dostosowanej do anatomicznej budowy twarzy. 4. Uczestnik po zakończeniu szkolenia nabędzie kompetencji społecznych w zakresie budowania relacji fryzjer – klient, tak aby osoba korzystająca z usług powracała stale do danego salonu i danego fryzjera.


Drukuj do PDF