Kategorie usług
 
Menu

Savoir Vivre w Biznesie


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/10/22186/502203
Cena netto 480,00 zł Cena brutto 480,00 zł
Cena netto za godzinę 60,00 zł Cena brutto za godzinę 60,00
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-29 Termin zakończenia usługi 2020-01-29
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-11 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-29
Maksymalna liczba uczestników 29
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Senses Clinic Jacek Kelm
Osoba do kontaktu Adrian Kowalik Telefon 537709600
E-mail szkoleniasep@gmail.com
Cel usługi
Cel biznesowy
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikowi praktycznej wiedzy z zakresu kultury i norm obsługi klienta, a w szczególności kwestie związane z: naszym wizerunkiem (strój, mowa ciała), zasadami pierwszeństwa, komunikacją międzyludzką, rozmowami przez telefon oraz pocztą elektroniczną. Wysoka kultura osobista i dostosowaniem do przyjętych norm przełoży się na lepszy kontakt z klientem, zwiększenie jego zadowolenia z otrzymywanych usług, efektem czego będzie zwiększenie zadowolenia klienta, jak również zwiększenie w ciągu roku liczby klientów o kolejne 10%.
Cel edukacyjny
Znajomość norm dobrego zachowania daje nam poczucie bezpieczeństwa, pomaga odnaleźć się w niezręcznej czy trudnej sytuacji i wyjść z niej z twarzą. Kierowanie się ich wytycznymi zwiększa pewność siebie, zwłaszcza w kontakcie z klientem zewnętrznym, często ułatwia rozmowę i pomaga zjednywać ludzi, może ocieplić atmosferę spotkania służbowego i zwiększyć konkurencyjność naszej firmy.


Drukuj do PDF