Kategorie usług
 
Menu

Witalni.pl - Telefoniczna Obsługa Klienta, czyli jak obsługiwać klientów w sposób asertywny i z poczuciem troski?


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/10/11936/502202
Cena netto 790,00 zł Cena brutto 971,70 zł
Cena netto za godzinę 98,75 zł Cena brutto za godzinę 121,46
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-26 Termin zakończenia usługi 2020-03-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-10 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-25
Maksymalna liczba uczestników 14
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Witalni Katarzyna Sergiel
Osoba do kontaktu Kamila Straube Telefon +48 690 305 858
E-mail kamila.straube@witalni.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Dostarczenie uczestnikom szkolenia niezbędnych narzędzi oraz praktycznej wiedzy, przez co uczestnik zwiększy skuteczność wykonywania swoich zadań jako pracownik telefonicznej obsługi klienta. W miesiąc po zakończonym szkoleniu uczestnik przeprowadzi min. 1 skuteczną oraz zakończoną sukcesem rozmowę telefoniczną z klientem, podczas której będzie potrafił opanować emocje, w sposób angażujący i empatyczny prowadzić rozmowę oraz zwracać się do klienta uprzejmie, wzbudzając w nim pozytywne emocje i kreując tym samym pozytywny wizerunek firmy.


Drukuj do PDF