Kategorie usług
 
Menu

Witalni.pl - Efektywne Spotkania Biznesowe, jak je przygotować i prowadzić?


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/10/11936/502192
Cena netto 670,00 zł Cena brutto 824,10 zł
Cena netto za godzinę 83,75 zł Cena brutto za godzinę 103,01
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-03-25 Termin zakończenia usługi 2020-03-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-10 Termin zakończenia rekrutacji 2020-03-24
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Rozwój osobisty
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Witalni Katarzyna Sergiel
Osoba do kontaktu Kamila Straube Telefon +48 690 305 858
E-mail kamila.straube@witalni.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończonym szkoleniu: potrafi skutecznie przygotować się do spotkania biorąc pod uwagę jego rangę i formę; potrafi planować efektywne spotkania - analizuje potrzebę i wyznacza cele spotkania, świadomie dobiera uczestników i przydziela każdej osobie rolę; zdobył praktyczne umiejętności prowadzenia efektywnych spotkań biznesowych - wie jak je profesjonalnie rozpocząć, zdobyć autorytet uczestników, potrafi zwiększyć ich zaangażowanie oraz egzekwuje zasady spotkania; rozwinął umiejętności zarządzania i planowania zadań podczas spotkania oraz skutecznie planuje działania po spotkaniu - przydziela je konkretnym osobom oraz deleguje odpowiedzialność za ich realizację; zna najczęściej występujące sytuacje problemowe podczas spotkań oraz wie jak potrafią eskalować w konflikt, sporządził listę takich sytuacji na podstawie własnego doświadczenia oraz wie jak zapobiegać takim sytuacjom i jak skutecznie je rozwiązywać, gdy się wydarzą. Doświadczył zagadnień omawianych na szkoleniu, biorąc udział w praktycznym treningu, podczas którego wspólnie z grupą odtworzył spotkanie na którym wydarzyły się nieprzewidziane sytuacje, którym musiał sprostać wykorzystując wiedzę i umiejętności pozyskane na szkoleniu.
Drukuj do PDF