Kategorie usług
 
Menu
Karta usługi została zablokowana. Podmiot nie dopełnił wymagań związanych z publikacją karty usługi w Bazie Usług Rozwojowych. Zapis na usługę nie jest możliwy.

ITIL® Managing Across the Lifecycle (MALC)


Usługa archiwalna

Usluga została zablokowana przez Administratora Bazy.
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/10/10100/501972
Cena netto 4 900,00 zł Cena brutto 6 027,00 zł
Cena netto za godzinę 140,00 zł Cena brutto za godzinę 172,20
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 35
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-17 Termin zakończenia usługi 2020-02-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-10 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-17
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Informatyka i telekomunikacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES)
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Compendium - Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.
Osoba do kontaktu Michał Dobrzański Telefon 12 29 84 777
E-mail michal.dobrzanski@compendium.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
ITIL® is comprised of five core publications: Service Strategy (SS), Service Design (SD), Service Transition (ST), Service Operations (SO) and Continual Service Improvement (CSI). It promotes alignment with the business as well as improvement in operational efficiency. The official ITIL® qualification scheme, owned by AXELOS, describes two streams, the Service Lifecycle Stream and the Service Capability stream: The Service Lifecycle stream focuses on ITIL® practices within the Service Lifecycle context. The prime focus is the Lifecycle itself as well as the processes and practice elements used within it. The Service Capability stream is for those who wish to obtain an in depth understanding of specific ITIL® processes and roles. The primary focus is on process activities, process execution and use throughout the IT Service Lifecycle. The intent of the Managing across the Lifecycle (MALC) qualification is to give candidates the skills to support an organization's service delivery by bridging the service lifecycle stages. The qualification demonstrates that candidates have learned the value of one combined service management practice as opposed to separate subject areas. ITIL® processes and practices, as learnt from the Lifecycle and Capability streams of the intermediate certificates, are put into a context of delivering this value. The learning outcomes are intended to bring a candidate from ITIL® content knowledge to ITIL® content application and integration knowledge, and provide skills that can be used in the workplace in a tangible way. Testing and validation of knowledge take place at Bloom's taxonomy level 4 (analyzing) and level 5 (evaluating), reflecting the focus on integration when compared with the ITIL® intermediate qualifications. While MALC encompasses the broadest perspectives of Service Management skills, for example those related to project management and application design, it is not intended to teach these practices, rather to refer to them as contexts for ITIL® application. A high-level understanding of these is still expected. This qualification focuses on strategizing, planning, using and measuring ITIL® practices in an integrated functioning model: How the Service Lifecycle Stages form an integrated whole Process integration and interfaces Shared data / information / knowledge
Drukuj do PDF