Kategorie usług
 
Menu

Wykorzystanie Technologii ICT w Procesie Komunikacji i Efektywnej Współpracy w Zespole - AKADEMIA MENADŻERA MŚP (Termin Gwarantowany)


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/09/13873/500892
Cena netto 1 440,00 zł Cena brutto 1 440,00 zł
Cena netto za godzinę 205,71 zł Cena brutto za godzinę 205,71
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2020-01-25 Termin zakończenia usługi 2020-01-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-09 Termin zakończenia rekrutacji 2020-01-24
Maksymalna liczba uczestników 15
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Zarządzanie i organizacja
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Mariusz Tomaszewski MTConsulting
Osoba do kontaktu Małgorzata Heinrich Telefon +48 883 329 608
E-mail biuro@mtc.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest nabycie umiejętności posługiwania się technologią ICT (sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, nowoczesnymi aplikacjami) pomocnym w efektywnej komunikacji pisemnej wewnątrz i na zewnątrz organizacji, w komunikacji zespołowej i projektowej (w tym w zespołach wirtualnych i rozproszonych). WIEDZA Ma wiedzę o zastosowaniu technologii ICT w procesie komunikacji Zna programy mogące służyć efektywnej komunikacji Zna zasady bezpieczeństwa komunikacji w sieci, w tym bezpieczeństwa przekazywanych informacji Zna zasady tworzenia komunikatów w wykorzystywanych technologiach (np. w komunikatorach) UMIEJĘTNOŚCI Potrafi swobodnie poruszać się w sieci i korzystać z multimediów Potrafi wykorzystać aktywność społecznościową w procesie komunikacji Umie budować treści przy użyciu form typowych dla nowych mediów Potrafi komunikować się przy użyciu technologii informacyjnych Potrafi zorganizować pracę w wirtualnym zespole KOMPETENCJE SPOŁECZNE (POSTAWY) Profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych Odpowiedzialność za przekazywane w sieci komunikaty Stosowanie etycznych zasad w komunikacji wykorzystującej technologie IT
Drukuj do PDF