Kategorie usług
 
Menu

System zarządzania jakością i jego doskonalenie - Akademia Menadżera


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/09/27513/500455
Cena netto 1 080,00 zł Cena brutto 1 328,40 zł
Cena netto za godzinę 120,00 zł Cena brutto za godzinę 147,60
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 9
Termin rozpoczęcia usługi 2019-12-16 Termin zakończenia usługi 2019-12-16
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-10 Termin zakończenia rekrutacji 2019-12-16
Maksymalna liczba uczestników 3
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu SenseMaking Consulting Group SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Osoba do kontaktu Magdalena Achinger Telefon 516980619
E-mail magdalena.achinger@smcg.com.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zlikwidowanie luk kompetencyjnych kadry zarządzającej w zakresie zarządzania jakością w organizacji. Uczestnicy szkolenia uzyskają wiedzę z zakresu wymagań systemów zarządzania jakością, wymogów rynkowych dotyczących podnoszenia jakości w firmie oraz podstawowych efektów ekonomicznych, organizacyjnych i społecznych wdrażania zarządzania jakością w organizacji. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili doskonalić system zarządzania jakością, zaplanować i wdrożyć jego monitoring w organizacji oraz przeprowadzić ewaluację dokonanych wdrożeń i wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość. Uczestnicy uzyskają również kompetencje społeczne w zakresie samorozwoju poprzez budowę pozycji eksperta w obszarze zarządzania jakością w organizacji.
Drukuj do PDF