Kategorie usług
 
Menu

Komunikacja interpersonalna


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/12/03/45642/497000
Cena netto 6 250,00 zł Cena brutto 6 250,00 zł
Cena netto za godzinę 446,43 zł Cena brutto za godzinę 446,43
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 14
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-04 Termin zakończenia usługi 2020-02-05
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-12-04 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-03
Maksymalna liczba uczestników 12
Kategoria główna KU Zarządzanie i organizacja
Kategorie dodatkowe KU Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Power PRIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Osoba do kontaktu Monika Wojtysiak Telefon 508255758
E-mail kontakt@powerpris.pl
Cel usługi
Cel biznesowy
Poprawienie komunikacji zarówno w zespole jak i z Klientami na codzień oraz w sytuacjach trudnych to cel biznesowy tego szkolenia. Zbudowanie poprawnej komunikacji oraz utrzymanie dobrej atmosfery w zespole to cel biznesowy tego szkolenia, dodatkowym atutem jest poprawa pewności siebie uczestników szkolenia, co wpłynie na łatwość i efektywność wykonywanej pracy oraz poprawi jakość życia uczestników. Cel ten realizowany jest przez wzrost kompetencji w obszarze komunikacji oraz współpracy, jak również poprzez odpowiednie kształtowanie postawy współpracy. Szkolenie jest dostosowane do specyfiki przedsiębiorstw w Polsce. SMART S: Większa efektywność w budowaniu relacji z klientami oraz powroty klientów do salonu oraz wpływ na zwiększenie Klientów poprzez rekomendacje usług i obsługi firmy. M: Wzrost wydajności o 20% w okresie 3 miesięcy od zakończenia szkolenia mierzona ilością nowych zleceń. A: Cel uczestników, firmy kierującej na usługę oraz firmy szkoleniowej jest zbieżny i zgodny z potrzebami, jest akceptowany przez wszystkich zainteresowanych. R: Wzrost wiedzy i kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej. Zwiększone zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności poprzez warsztatowy charakter szkolenia - oparte na realnych case study, Możliwość realizacji celu potwierdzają doświadczenia naszych wcześniejszych uczestników szkoleń. T: Wzrost wydajności nastąpi w okresie do 30.07.2020 r.
Cel edukacyjny
Dzięki szkoleniu nastawionym na rozwój praktycznych umiejętności, które pozwolą na lepszą komunikację i współpracę w firmie pracownicy będą wykonywać swoje obowiązki z większą wydajnością oraz satysfakcją z pracy, ponieważ będą wiedzieli w jaki sposób się z sobą komunikować, by nie generować konfliktów oraz w jaki sposób komunikować się z klientami nawet w sytuacjach trudnych. W rzetelnej firmie konieczna jest duża dbałość o jakość usług oraz relacji, bo Klienci głównie dlatego wracają do przedsiębiorców oraz rekomendują ich usługi i firmy. Ważna jest również odpowiednia komunikacja pomiędzy wszystkimi pracownikami jak i z Klientami, bo dzięki zbudowanym relacjom Klienci będą bardziej chętni do powrotu i ponownego skorzystania z usług oraz do rekomendacji nas swoim znajomym. Taki cel można osiągnąć rozwijając kompetencje komunikacji, asertywności na etapie rozwoju pracowników. Wiedza - uczestnik pozna zasady efektywnej komunikacji, oraz elementy asertywności oraz metodologię przeprowadzania trudnych rozmów. Umiejętności - konstruktywna komunikacja, umiejętność stosowania komunikatu Ja, umiejętność dawania konstruktywnej informacji zwrotnej, umiejętność przyjmowania informacji zwrotnej, umiejętność aktywnego słuchania. kompetencje społeczne - budowanie satysfakcjonujących, opartych na zaufaniu relacji ze współpracownikami i Klientami, nastawie na na rozwój oraz branie odpowiedzialności za podejmowanie decyzje i działania.


Drukuj do PDF