Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie Google ADS


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/10220/492426
Cena netto 770,00 zł Cena brutto 947,10 zł
Cena netto za godzinę 96,25 zł Cena brutto za godzinę 118,39
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-26 Termin zakończenia usługi 2020-02-26
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-23 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-24
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Katarzyna Rzemyszkiewicz Telefon +48 531 404 855
E-mail katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę o systemie Google Ads. Wiedza obejmuję zasady rankingu reklam, wyniki jakości, strukturę kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizację kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych oraz wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network). Znajomość wyżej wymienionych zagadnień umożliwi mu efektywne wydawanie środków w Google Ads i sprawniejsze zarządzanie kampaniami. Uczestnik dowie się jakie możliwości niesie ze sobą praktyczna wiedza o Google Ads oraz jak poprawić efektywność swoich działań w Internecie — zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę. Ponadto nauczy się docierać przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Jego ofertą, wykorzystując do tego zaawansowane metody kierowania reklamy oraz kampanie remarketingowe. Będzie potrafił rozpocząć działania w programie reklamowym Google oraz zoptymalizować już istniejące kampanie, ponadto będzie umiał tworzyć i prowadzić kampanie reklamowe w wyszukiwarkach, przez co będzie skutecznie i ekonomicznie docierać do nowych klientów. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od systemu Google Ads.


Drukuj do PDF