Szkolenie 2 dni - Google ADS + Google ADS PRO
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/11/22/10220/492425 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 1 670,00 zł | Cena brutto | 2 054,10 zł |
Cena netto za godzinę | 104,38 zł | Cena brutto za godzinę | 128,38 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 16 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2020-02-26 | Termin zakończenia usługi | 2020-02-27 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-11-22 | Termin zakończenia rekrutacji | 2020-02-21 |
Maksymalna liczba uczestników | 30 | ||
Kategoria główna KU | Usługi | ||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | MaxROY.com sp. z o.o. | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Katarzyna Rzemyszkiewicz | Telefon | +48 531 404 855 |
katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkoleń zdobywa wiedzę o systemie Google Ads oraz o jego zaawansowanych możliwościach. Wiedza obejmuję zasady rankingu reklam, wyniki jakości, strukturę kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizację kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych oraz wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network), a także zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, kampanie video w YouTube oraz pełne funkcje systemu.
Znajomość wyżej wymienionych zagadnień umożliwi mu efektywne wydawanie środków w Google Ads i sprawniejsze zarządzanie kampaniami. Ponadto pozna Quality Score, Gmail Sponsored Promotions/Ads, zaawansowane struktury konta oraz od praktycznej strony reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam YouTube Ads.
Uczestnik dowie się jakie zaawansowane możliwości niesie ze sobą praktyczna wiedza o Google Ads oraz jak poprawić efektywność swoich działań w Internecie — zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę. Ponadto nauczy się docierać przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Jego ofertą, wykorzystując do tego zaawansowane metody kierowania reklamy oraz kampanie remarketingowe, pozna także nowości w tym programie.
Będzie potrafił rozpocząć działania w programie reklamowym Google oraz zoptymalizować już istniejące kampanie, przez co będzie skutecznie i ekonomicznie docierać do nowych klientów. Dzięki zdobytej wiedzy będzie potrafił tworzyć i prowadzić kampanie w sieci reklamowej, analizować podejmowane działania promocyjne i optymalizację wydatków na kampanie oraz w sposób praktyczny wykorzystywać narzędzia AdWords Editor oraz narzędzia automatyzujące (reguły automatyczne i skrypty).Będzie potrafił także skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzia reklamowe Google Ads, kontrolować i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym oraz osiągać trwałą przewagę nad konkurencją. Będzie umiał reklamować się także na Gmailu oraz wykorzystywać Google Display Network. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Google Ads.
|