Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie 2 dni - Google ADS + Google ADS PRO


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/10220/492425
Cena netto 1 670,00 zł Cena brutto 2 054,10 zł
Cena netto za godzinę 104,38 zł Cena brutto za godzinę 128,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-26 Termin zakończenia usługi 2020-02-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-21
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Katarzyna Rzemyszkiewicz Telefon +48 531 404 855
E-mail katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkoleń zdobywa wiedzę o systemie Google Ads oraz o jego zaawansowanych możliwościach. Wiedza obejmuję zasady rankingu reklam, wyniki jakości, strukturę kampanii i grup reklam, raportowanie, optymalizację kampanii według celów, dopasowanie słów kluczowych oraz wprowadzenie do reklamy w sieci reklamowej GDN (Google Display Network), a także zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, kampanie video w YouTube oraz pełne funkcje systemu. Znajomość wyżej wymienionych zagadnień umożliwi mu efektywne wydawanie środków w Google Ads i sprawniejsze zarządzanie kampaniami. Ponadto pozna Quality Score, Gmail Sponsored Promotions/Ads, zaawansowane struktury konta oraz od praktycznej strony reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam YouTube Ads. Uczestnik dowie się jakie zaawansowane możliwości niesie ze sobą praktyczna wiedza o Google Ads oraz jak poprawić efektywność swoich działań w Internecie — zwiększyć zwrot z inwestycji w reklamę. Ponadto nauczy się docierać przez wyszukiwarkę i sieć reklamową do osób zainteresowanych Jego ofertą, wykorzystując do tego zaawansowane metody kierowania reklamy oraz kampanie remarketingowe, pozna także nowości w tym programie. Będzie potrafił rozpocząć działania w programie reklamowym Google oraz zoptymalizować już istniejące kampanie, przez co będzie skutecznie i ekonomicznie docierać do nowych klientów. Dzięki zdobytej wiedzy będzie potrafił tworzyć i prowadzić kampanie w sieci reklamowej, analizować podejmowane działania promocyjne i optymalizację wydatków na kampanie oraz w sposób praktyczny wykorzystywać narzędzia AdWords Editor oraz narzędzia automatyzujące (reguły automatyczne i skrypty).Będzie potrafił także skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzia reklamowe Google Ads, kontrolować i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym oraz osiągać trwałą przewagę nad konkurencją. Będzie umiał reklamować się także na Gmailu oraz wykorzystywać Google Display Network. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Google Ads.


Drukuj do PDF