Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie Google ADS PRO


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/10220/492423
Cena netto 970,00 zł Cena brutto 1 193,10 zł
Cena netto za godzinę 121,25 zł Cena brutto za godzinę 149,14
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-27 Termin zakończenia usługi 2020-02-27
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-22 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-24
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Katarzyna Rzemyszkiewicz Telefon +48 531 404 855
E-mail katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę o zaawansowanych możliwościach Google Ads. Wiedza obejmuję zaawansowane elementy reklamy w wyszukiwarce, sieci reklamowej, kampanie video w YouTube oraz pełne funkcje systemu. Ponadto pozna Quality Score, Gmail Sponsored Promotions/Ads, zaawansowane struktury konta oraz od praktycznej strony reklamy mobilne i nowe typy rozszerzeń reklam YouTube Ads. Uczestnik dowie się jakie zaawansowane możliwości niesie ze sobą praktyczna wiedza o Google Ads oraz pozna nowości w tym programie. Dzięki zdobytej wiedzy będzie potrafił tworzyć i prowadzić kampanie w sieci reklamowej, analizować podejmowane działania promocyjne i optymalizację wydatków na kampanie oraz w sposób praktyczny wykorzystywać narzędzia Ads Editor oraz narzędzia automatyzujące (reguły automatyczne i skrypty).Będzie potrafił także skutecznie wykorzystywać wszystkie narzędzia reklamowe Google Ads, kontrolować i wskazywać nowe kierunki rozwoju w marketingu internetowym oraz osiągać trwałą przewagę nad konkurencją. Będzie umiał reklamować się także na Gmailu oraz wykorzystywać Google Display Network. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Google Ads.


Drukuj do PDF