Kategorie usług
 
Menu

Szkolenie Google Analytics


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/10220/492403
Cena netto 770,00 zł Cena brutto 947,10 zł
Cena netto za godzinę 96,25 zł Cena brutto za godzinę 118,39
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 8
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-24 Termin zakończenia usługi 2020-02-24
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-23 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-19
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Katarzyna Rzemyszkiewicz Telefon +48 531 404 855
E-mail katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa wiedzę o narzędziu, jakim jest Google Analytics. Wiedza obejmuję informację między innymi o interfejsie użytkownika, celu witryny oraz wskaźnikach, które się w niej znajdują. Dowie się jak rozpocząć swoją działalność z Google Analytics — założyć konto oraz profil dla strony, oraz jak skutecznie mierzyć swoją działalność w Internecie. Ponadto pozna najważniejsze raporty w Google Analytics. Będzie potrafił zintegrować Google Analytics z Google AdWords, śledzić kampanie reklamowe oraz stosować niestandardowe implementacje Google Analytics. Będzie umiał wykorzystać to narzędzie do świadomej sprzedaży na stronie, korygować działania, poprawiać efektywność stron oraz interpretować statystyki tego narzędzia. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Google Analytics.


Drukuj do PDF