Szkolenie Google Analytics PRO
Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? | Tak |
---|---|
Sposób dofinansowania |
|
Rodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Podrodzaj usługi | Usługa szkoleniowa |
Dostępność usługi | Otwarta |
Numer usługi | 2019/11/22/10220/492401 | ||
---|---|---|---|
Cena netto | 970,00 zł | Cena brutto | 1 193,10 zł |
Cena netto za godzinę | 121,25 zł | Cena brutto za godzinę | 149,14 |
Usługa z możliwością dofinansowania | Tak | ||
Liczba godzin usługi | 8 | ||
Termin rozpoczęcia usługi | 2020-02-25 | Termin zakończenia usługi | 2020-02-25 |
Termin rozpoczęcia rekrutacji | 2019-11-23 | Termin zakończenia rekrutacji | 2020-02-20 |
Maksymalna liczba uczestników | 30 | ||
Kategoria główna KU | Usługi | ||
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych |
Certyfikaty: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? | Nie | ||
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu | MaxROY.com sp. z o.o. | ||
---|---|---|---|
Osoba do kontaktu | Katarzyna Rzemyszkiewicz | Telefon | +48 531 404 855 |
katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl |
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkolenia zdobywa zaawansowaną wiedzę o narzędziu, jakim jest Google Analytics. Wiedza obejmuję między innymi automatyzacje raportowania Google Analytics API, Google Tag Manager oraz niestandardowe konfiguracje Google Analytics. Dowie się jak w sposób obsługiwać Google Analytics oraz jak wykorzystać to narzędzie do świadomej sprzedaży na stronie. Ponadto dowie się jak skutecznie wycinać ruch Spamowy, w jaki sposób wykorzystywać ścieżki wielokanałowe. Po szkoleniu będzie potrafił w sposób zaawansowany mierzyć zaangażowanie użytkowników, poprawiać skuteczność stron oraz dopasowywać do swoich preferencji kod śledzący Google Analytics. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Google Analytics.
|