Kategorie usług
 
Menu

Szkolenia Google Analytics + Google Analytics PRO


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla osób indywidualnych
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2019/11/22/10220/492398
Cena netto 1 670,00 zł Cena brutto 2 054,10 zł
Cena netto za godzinę 104,38 zł Cena brutto za godzinę 128,38
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 16
Termin rozpoczęcia usługi 2020-02-24 Termin zakończenia usługi 2020-02-25
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-11-23 Termin zakończenia rekrutacji 2020-02-19
Maksymalna liczba uczestników 30
Kategoria główna KU Usługi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu MaxROY.com sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Katarzyna Rzemyszkiewicz Telefon +48 531 404 855
E-mail katarzyna.rzemyszkiewicz@sprawnymarketing.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik podczas szkoleń zdobywa wiedzę o narzędziu, jakim jest Google Analytics. Wiedza obejmuję podstawowe zasady analityki, szeroki zakres aspektów analityki internetowej z wykorzystaniem Google Analytics, prawidłowe rozumienie raportów oraz znajomość zaawansowanych aspektów: jak budowanie raportów niestandardowych. Dowie się jak obsługiwać Google Analytics oraz jak wykorzystać to narzędzie do świadomej sprzedaży na stronie. Pozna sposoby interpretowania współczynnika odrzuceń, uruchomienia analizy e-commerce oraz generowania automatycznych raportów dopasowanych do Swoich potrzeb. Będzie potrafił za pomocą narzędzia Google Analytics ustawiać cele i mierzyć konwersje, wykorzystywać Google Analytics do działań SEO, sprawdzać ilość pobrań plików lub ilość wysłanych zapytań z formularza oraz przyśpieszać działanie Google Analytics. Uczestnikowi podczas szkolenia zostanie wskazana dalsza droga rozwoju, dowie się, że w branży takiej jak marketing internetowy wszystko szybko się zmienia i dlatego też powinien ciągle się rozwijać, by być na bieżąco i stanowić specjalistę od platformy Google Analytics.


Drukuj do PDF